⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 196 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 196 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 196 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
194
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 196 verifiserte omtaler på Bytt.no

Oppfølging

Omtale av  Eirik

Forsåvidt hyggelige folk på tlf... men runddansen mellom kundeservice og montører og total mangel på oppfølging av små og store saker er fryktelig dårlig. Er vel egentlig kommet til det punkt at jeg bytter leverandør snarest.

Svar fra NextGenTel
31.07.2019 12:37

Hei Eirik Det er dumt å høre at du ikke har fått den oppfølgingen som vi vanligvis har og slik skal det selvfølgelig ikke være. Dette skal jeg melde inn for å unngå at det skal skje igjen. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Fornøyd kunde

Omtale av  Aase

Ny kunde som er veldig fornøyd med at vi skiftet til NexGentel.

Svar fra NextGenTel
30.07.2019 13:25

Hei Aase Tusen takk for at du har tatt deg tid å gi oss en hyggelig tilbakemelding. Vi håper du blir fornøyd med oss som leverandør i tiden fremover. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Meget bra

Omtale av  Astrid

Veldig bra kundeservice bortsett fra lang ventetid på telefon, men hjelpsomme hyggelige folk, har fått god hjelp når jeg har trengt det.

Svar fra NextGenTel
30.07.2019 13:25

Hei Astrid. Vi er stolt over gjengen på kundeservice og det er kjekt at du er fornøyd med de! Svartiden da du var i kontakt med oss var høyere enn vi er tilfreds med og det tar vi på alvor. Jeg håper og tror at responsen vår er raskere neste gang du tar kontakt. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Fungerer veldig bra

Omtale av  Odd B

Oppleves som et bra system som er driftssikkert og pålitelig.

Svar fra NextGenTel
30.07.2019 13:25

Hei Odd. Kjekt å høre at du er fornøyd med oss! Vi er stolt over driftsavdelingen vår sitt arbeid med å holde nettet vårt trygt og pålitelig for våre kunder. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel

Nektet avbestilling

Omtale av  Juan M

Nektet avbestilling. Fryktelig kundeservice! Kunder skal ikke få skylden for feil gjort av NextGenTel!

Svar fra NextGenTel
30.07.2019 13:25

Hei Juan Det er fullt mulig å avbestille/si opp abonnementet hos oss når som helst. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt oss igjen slik at vi kan få ordnet dette for deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Problemer med linje

Omtale av  Lars

Har hatt bredbånd 1 måned, det har fungert i 2 uker. Linjefeil. Opplever ellers god service.

Svar fra NextGenTel
30.07.2019 13:25

Hei Lars Godt å høre at du har fått god service hos oss. Jeg håper problemet med linjen er løst og at du har en stabil og god tjeneste nå. Dersom du skulle oppleve problemer igjen, gi oss beskjed slik at vi kan fikse det raskest mulig. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

Bra og rask bredbånd

Omtale av  Rob V. H

Det tar en litt tid (4uker) å koble opp mot bredbånd internett men det virker nå som det skal. Dessverre har jeg en dårlig opplevelse med kunderservicen og ikke tydelig opplysninger som jeg fikk. Glemte min bredbånd og tv bestilling. Lagt inn en ny ordre og fikk plutselig ti ganger utstyr osv osv

Svar fra NextGenTel
30.07.2019 13:25

Hei Rob Det har dessverre vært litt lengre leveringstid enn vanlig denne sommeren men godt å se at du er fornøyd med bredbåndet ditt. Vi setter pris på tilbakemeldinger og håper du har gitt oss beskjed om hva som ikke var tydelig under leveranse prosessen slik at vi kan bli bedre. Vi har hatt litt utfordringer med feilaktige mail som sendes ut av systemet, det beklager jeg. Vi jobber med å forbedre dette. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel

NextGenTel har 2 196 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR