NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forsåvidt hyggelige folk på tlf... men runddansen mellom kundeservice og montører og total mangel på oppfølging av små og store saker er fryktelig dårlig. Er vel egentlig kommet til det punkt at jeg bytter leverandør snarest.
Hei Eirik Det er dumt å høre at du ikke har fått den oppfølgingen som vi vanligvis har og slik skal det selvfølgelig ikke være. Dette skal jeg melde inn for å unngå at det skal skje igjen. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Ny kunde som er veldig fornøyd med at vi skiftet til NexGentel.
Hei Aase Tusen takk for at du har tatt deg tid å gi oss en hyggelig tilbakemelding. Vi håper du blir fornøyd med oss som leverandør i tiden fremover. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Veldig bra kundeservice bortsett fra lang ventetid på telefon, men hjelpsomme hyggelige folk, har fått god hjelp når jeg har trengt det.
Hei Astrid. Vi er stolt over gjengen på kundeservice og det er kjekt at du er fornøyd med de! Svartiden da du var i kontakt med oss var høyere enn vi er tilfreds med og det tar vi på alvor. Jeg håper og tror at responsen vår er raskere neste gang du tar kontakt. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Oppleves som et bra system som er driftssikkert og pålitelig.
Hei Odd. Kjekt å høre at du er fornøyd med oss! Vi er stolt over driftsavdelingen vår sitt arbeid med å holde nettet vårt trygt og pålitelig for våre kunder. Med vennlig hilsen, Samuel NextGenTel
Nektet avbestilling. Fryktelig kundeservice! Kunder skal ikke få skylden for feil gjort av NextGenTel!
Hei Juan Det er fullt mulig å avbestille/si opp abonnementet hos oss når som helst. Jeg vil anbefale deg å ta kontakt oss igjen slik at vi kan få ordnet dette for deg. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Har hatt bredbånd 1 måned, det har fungert i 2 uker. Linjefeil. Opplever ellers god service.
Hei Lars Godt å høre at du har fått god service hos oss. Jeg håper problemet med linjen er løst og at du har en stabil og god tjeneste nå. Dersom du skulle oppleve problemer igjen, gi oss beskjed slik at vi kan fikse det raskest mulig. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel
Det tar en litt tid (4uker) å koble opp mot bredbånd internett men det virker nå som det skal. Dessverre har jeg en dårlig opplevelse med kunderservicen og ikke tydelig opplysninger som jeg fikk. Glemte min bredbånd og tv bestilling. Lagt inn en ny ordre og fikk plutselig ti ganger utstyr osv osv
Hei Rob Det har dessverre vært litt lengre leveringstid enn vanlig denne sommeren men godt å se at du er fornøyd med bredbåndet ditt. Vi setter pris på tilbakemeldinger og håper du har gitt oss beskjed om hva som ikke var tydelig under leveranse prosessen slik at vi kan bli bedre. Vi har hatt litt utfordringer med feilaktige mail som sendes ut av systemet, det beklager jeg. Vi jobber med å forbedre dette. Med vennlig hilsen Christian NextGenTel