NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Elendig service, 1 uke uten internett for 2 gang på 3 uker. Sure og kjipe folk på kundeservice og ingen forståelse for hvordan det er å være uten internett!
Har vært kunde siden de kunne levere ADSL til oss på tidlig 2000-tallet og vært veldig fornøyd, nå kommer fiberen og må dessverre si adjø til NGT.
Ekstremt dårlig kundeservice. Virker så flott og fint i telefon, helt til du legger på og ingenting som ble lovet blir holdt. Måtte vente i 5 uker for internett, ringte og chattet flere ganger i uken, før jeg til slutt måtte ringe flere selskaper og ordne opp i demmes rot selv. Ble lovet kompensasjon for ventetid, jobben jeg har gjort, mobildata som ble brukt og absolutt NADA ble holdt. Sier jeg ifra blir jeg tatt useriøst og nedlatende. Unngår spørsmålene mine og er ordentlig arrogante og gjerrige. Er heldigvis og uheldigvis kun knyttet til dem i et år, men gleder meg til den dagen jeg kan komme meg til hel%#tte bort fra dette dritt firmaet da det virkelig er ingen hjelp å få.
Seriøst. Arrogante j%#ler. Jobber med data og er vant den business-biten. Men at folk lover «alt» både i chat og på telefon for så og ikke få hjelp er ikke innafor. Styr unna.
jeg har vært hos Nextgentel Bredbånd siden 10 år... Har stolt på selskapet, dessverre. Har oppdaget nå at prislisten for Bredbånd 30 viser 329 kroner 6 mnd og deretter 399 kroner ved 12 måneders bindingstid, jeg har i alle år betalt 449 kroner... Det står ikke et eneste sted at prisen øke til 449 kroner etter 12 måneders bindingstid har godt ut... Dette er for dårlig. Kundeservice sier bare jeg kan få prisen, men må binde meg 12 måneder.... Jeg føler meg lurt... Ha det bra Nextgentel.
Jeg har vært en måned uten nett, kundeservice svarer sjeldent og når de først svarer vet de ikke hva som er feil. En skulle tro norske selskaper skal ha såpass kontroll at kunder ikke blir værende månedsvis uten nett. MEN NEI. HOLD DERE LANGT UNNA
treg og ustabil tjeneste. Dårlig kundeservice. Du får ikke det du betaler for. Ikke anbefales.