NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har vært en måned uten nett, kundeservice svarer sjeldent og når de først svarer vet de ikke hva som er feil. En skulle tro norske selskaper skal ha såpass kontroll at kunder ikke blir værende månedsvis uten nett. MEN NEI. HOLD DERE LANGT UNNA
treg og ustabil tjeneste. Dårlig kundeservice. Du får ikke det du betaler for. Ikke anbefales.
Det verste æ har vært borti 😬 ufine kundebehandlere, ringer ikke tilbake selv om de sier det, sender regning selv om man ikke har fått nettet..fy søren, styr unna Nextgentel alle sammen.
Du får 75% av hastigheten du betaler for. Også pulser nettet hele tiden. Det du sparer med å velge NextGenTel får du igjen med nedetid og frustrasjon. DHCP timer ut ofte. Bruk heller 30 kr ekstra for å unngå dette. Skuffet kunde
det funket kjempegreit før men nå møter jeg bare på problemer... jeg kan ikke åpne en eneste port, det står på ruteren sin side at de skal være åpne, men er de det? NEI FOR F#%N!!!
Var ikke så fornøyd til å begynne med, men nettet er nå blitt veldig stabilt og jeg får den båndvidden jeg betaler for.
Opplever Nextgentel sitt nett som gangske stabilt. Har ikke hatt noe nedetid jeg selv har merket det siste året. Jeg synes derimot de er litt dyr og kundeservice kunne også ha forbedret seg noen hakk.