NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppgraderte linje. Nextgentel klarte å, ifølge dem selv, å feilfakturere meg i over ett år før de opptaget feilen og har sendt krav på over 5000 kroner i ettertid. Jeg var overbevist om at jeg hadde fått ett godt tilbud, men dengang ei. Hvis du er kunde pass på å få alt skriftlig.
Hei, Selv om vi gjerne besvarer henvendelser over telefon så er jeg helt enig i at det generelt sett er bedre å gjøre avtaler skriftlig da dette er mer oversiktlig for begge parter, men om du har vært i kontakt med oss over telefon så vil alltid loggen være synlig for deg i MinSide-appen vår. Uten gjennskap til saken så høres det ut som det har blitt gjort en feil her og jeg håper du har fått saken din løst - hvis ikke anbefaler jeg at du tar kontakt. Hilsen Samuel i NextGenTel
Jeg har vært kunde i seks år. Har sagt opp. Nå krever NextGenTel at jeg sender tilbake ruteren i posten og at jeg må betale forsendelsen selv. Hvis ikke blir jeg fakturert for ruteren. Toppen på frekkhet. Firmaet burde bekoste frakt hvis de vil ha utstyr tilbake. Antakeligvis går ruteren rett i bosset når den kommer frem. Dette er kun en måte å tyne ut mer penger av kundene. Håper at firmaet går konkurs.
Over en halv måned siden vi bestilte nett ifra nextgentel, enda ikke fått hverken ruter/modem, nett eller hørt noe ifra de. Derfor kan jeg ikke være tilfreds..
Hei Simen, Leveringstiden vår varierer utfra hvilket abonnement og område du bestiller i, men jeg håper alt fungerer slik det skal nå. Hvis ikke er det bare å ta kontakt. Hilsen Samuel i NextGenTel
Dårlig nett hele uken så uten på fredag, snakket med kundeservice, dem regner ikke med jeg har tv/nett før efter helga..
Maken til dårlig kundeservice og dårlig nett, skal man lette lenge etter! For all del; Styr unna!! Skulle sette ned abonnementet mitt fra 100/100 til 30/30. 4 mnd senere fakturerer de fortsatt for 100/100 og jeg får nett med 30/30. Utallige samtaler, saker, chatter, skriftlige bestillinger. Mestere i å sette saken videre til "en som kan fikse". 2 ganger har de klart å sende avbestilling av hele internettet, men alt jeg ønsker er å få tilbakebetalt alt jeg betaler for mye for feil nett. STYR UNNA. HELT ELENDIG
Hei Ingmar, Slik skal det ikke være og jeg håper og tror at problemer er løst nå. Dersom du mot formodning opplever kluss med faktureringen ber jeg om at du tar kontakt så skal vi naturligvis få rettet opp i dette. Hilsen Samuel i NextGenTel
Prisene er helt uten sidestykke, 579 kr mnd for 30 linje. Det tar fort en uke + å få svar på henvendelser. Det ble en krevende tone på kommunikasjonen når jeg sa opp og det ble krevd at utstyr skulle sende tilbake. Har nå gått over til Get for 249kr i mnd for 250 linje. Hadde nedetid på flere timer minumum en gang i måneden. enkelte ganger over en dag.
Hei Stian. Vi skulle gjerne hatt deg videre som kunde, men gratulerer med ny internettavtale. Jeg håper du blir fornøyd med nytt nett og gir oss en ny sjanse ved en senere anledning. Hilsen Samuel i NextGenTel
Stort sett bra, to større avvik som har krevd bytte av utstyr eller montør. Stor vilje til å rydde opp og rette feil. Forenkling og forbedring av å kunne melde avvik/sjekke kjente driftsavvik er sterkt ønskelig.