NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig nett hele uken så uten på fredag, snakket med kundeservice, dem regner ikke med jeg har tv/nett før efter helga..
Maken til dårlig kundeservice og dårlig nett, skal man lette lenge etter! For all del; Styr unna!! Skulle sette ned abonnementet mitt fra 100/100 til 30/30. 4 mnd senere fakturerer de fortsatt for 100/100 og jeg får nett med 30/30. Utallige samtaler, saker, chatter, skriftlige bestillinger. Mestere i å sette saken videre til "en som kan fikse". 2 ganger har de klart å sende avbestilling av hele internettet, men alt jeg ønsker er å få tilbakebetalt alt jeg betaler for mye for feil nett. STYR UNNA. HELT ELENDIG
Hei Ingmar, Slik skal det ikke være og jeg håper og tror at problemer er løst nå. Dersom du mot formodning opplever kluss med faktureringen ber jeg om at du tar kontakt så skal vi naturligvis få rettet opp i dette. Hilsen Samuel i NextGenTel
Prisene er helt uten sidestykke, 579 kr mnd for 30 linje. Det tar fort en uke + å få svar på henvendelser. Det ble en krevende tone på kommunikasjonen når jeg sa opp og det ble krevd at utstyr skulle sende tilbake. Har nå gått over til Get for 249kr i mnd for 250 linje. Hadde nedetid på flere timer minumum en gang i måneden. enkelte ganger over en dag.
Hei Stian. Vi skulle gjerne hatt deg videre som kunde, men gratulerer med ny internettavtale. Jeg håper du blir fornøyd med nytt nett og gir oss en ny sjanse ved en senere anledning. Hilsen Samuel i NextGenTel
Stort sett bra, to større avvik som har krevd bytte av utstyr eller montør. Stor vilje til å rydde opp og rette feil. Forenkling og forbedring av å kunne melde avvik/sjekke kjente driftsavvik er sterkt ønskelig.
Bra, blir interessant å prøve, er spent på om jeg får til å bruke det.
Aldri hatt noe problem med fiber hos nexgtgentel. Er stabilt og får hastigheten de oppgir.
Meget pålitelig men dyrt å bruke adsl. Og kan ikke konkurrere med andre.