NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prisene er helt uten sidestykke, 579 kr mnd for 30 linje. Det tar fort en uke + å få svar på henvendelser. Det ble en krevende tone på kommunikasjonen når jeg sa opp og det ble krevd at utstyr skulle sende tilbake. Har nå gått over til Get for 249kr i mnd for 250 linje. Hadde nedetid på flere timer minumum en gang i måneden. enkelte ganger over en dag.
Hei Stian. Vi skulle gjerne hatt deg videre som kunde, men gratulerer med ny internettavtale. Jeg håper du blir fornøyd med nytt nett og gir oss en ny sjanse ved en senere anledning. Hilsen Samuel i NextGenTel
Stort sett bra, to større avvik som har krevd bytte av utstyr eller montør. Stor vilje til å rydde opp og rette feil. Forenkling og forbedring av å kunne melde avvik/sjekke kjente driftsavvik er sterkt ønskelig.
Bra, blir interessant å prøve, er spent på om jeg får til å bruke det.
Aldri hatt noe problem med fiber hos nexgtgentel. Er stabilt og får hastigheten de oppgir.
Meget pålitelig men dyrt å bruke adsl. Og kan ikke konkurrere med andre.
Adsl NextGenTel 20mbit var meget bra, for satse på at NextGenTel fiber er enda bedre.
Veldig profesjonell og bra kunde mottak. Kan tar litt lang tid i mellom. Har montere eller teknikker på plass i distrikter.