NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkelt å bytte fra Telenor, vesentlig besparelse. Trådløst Mesh nettverk fungerer veldig mye bedre enn det jeg hadde fra Telenor.
Hei Petter, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Veldig kjekt å se at du syns bytte til oss har vært enkelt og at WiFi utstyret fungerer som det skal. Vi skal jobbe på for at fortsettelsen av ditt kundeforhold skal være enkelt! Jeg ønsker deg en flott onsdag 😊 Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Ble oppringt fra NextGenTel med tilbud om raskere nett til en lavere pris enn Telenor, noe jeg aksepterte. Like før oppstart får jeg en mail om at noen routere fra Telenor ikke fungerer hos NextGenTel. Tenker dette er noe som burde opplyses om i den FØRSTE samtalen når de hører at jeg er kunde i Telenor. 2000 spenn i dass ved kjøp av ny router, hele besparelsen ved å bytte er borte. Når jeg klager til NextGenTel presterer de å tilby meg å leie en rævva mesh router. Ingen goodwill, ingen kompensasjon, nada.
Hei Preben, Takk for at du har blitt kunde hos oss 😊 Dette høres ikke bra ut! Først og fremst så er det helt riktig at vi burde hørt med deg hvilket utstyr du hadde fra før hos Telenor, i utgangspunktet skal kunne bruke eget utstyr, men et par modeller fra Telenor har de satt operatørlås på, som igjen gjør at det ikke kan brukes. Det tar vi til oss og skal tydeliggjøre enda bedre i kommunikasjonen fra oss. Her ser det også ut som om vi har vært for sen på banen med når vi kom med anbefaling av WiFi utstyr til deg. Hvis du sitter inne med noen spørsmål om abonnementet fra oss, trenger du ikke nøle med å ta kontakt. Ønsker deg en fin onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Alt bra. Dog litt mangelfull informasjon om RiksTV pakken så det skuffet oss litt…
Hei Jens-Kristian, Tusen takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Veldig kjekt å se at alt er bra! Men vi skulle gjerne hørt mer om hvilken informasjon du savnet om TV-pakken, jeg hadde satt stor pris på om du ville sendt oss en e-post om akkurat det til [email protected]. Husk at du enkelt kan komme i kontakt med oss via MinSide om du har spørsmål 😊 Ha en strålende dag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel.
Etter signert avtale endrer de tilbudet og gir oss en dårligere avtale enn allerede avtalt. De gir oss dyrere avtale og svakere nett da de skylder på at de endret fra omni til tp link. Dette burde ikke ramme allerede betalende kunder. Kundeservicen er også svak, ventet i 3 timer før man kom igjennom.
Hei Anders, Takk for din omtale, vi setter pris på at du deler din opplevelse som ny kunde hos oss 😊 Dette er jo ikke godt nok! Jeg kan ikke se annen informasjon om ditt abonnement enn det du skriver her, om du ikke har fått hjelp til å finne en løsning så håper jeg du kan sende meg en e-post med flere detaljer om situasjonen. Du kan sende en e-post til [email protected], så skal jeg prøve å forstå hva som har skjedd her å hjelpe med saken. Ha en fin dag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Greie oversiktlige mailer med informasjon, oversiktlig faktura og god pris
Hei Lise, Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Oversiktlig faktura og god pris høres ut som en fin start det, vi jobber for at det skal være enkelt å både bli og være kunde hos oss! Og vi skal jobbe på videre for at det skal være enkelt som kunde hos oss videre 😊 Ha en strålende tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel.
God service og effektiv kommunikasjon. Det er litt tidlig å gi en endelig tilbakemelding
Hei Bjørnanders, Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 God service og effektiv kommunikasjon høres ut som en god start. Og vi skal jobbe på videre for å levere god kvalitet på internett og for at det skal være enkelt for deg som kunde hos oss. Ha en nydelig tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel.
Etter ei uke noterer jeg problemfri overgang fra Telenor til NGT. Merket ingenting, heller ikke hastighetsendring fra 100 til 50MBps. Alt vel i kongeriket -- så langt :-)
Hei Iver, Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Helt sømløs overgang til oss er en svært god start, og det er veldig kjekt at du har hatt en god opplevelse når du byttet fra Telenor til NextGenTel 😊 Håper fortsatt alt er vel i kongeriket, hoffet (NextGenTel) skal jobbe knallhardt på for at det skal fortsette å være enkelt for deg som kunde 😄 Ha en super torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel