NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt har gått smertefritt fram til nå. Minuset er det konstante maset om å bestille egen router fra dem.
Hei Martin, Godt å høre at selve leveransen og bruken av tjenesten har vært som forventet 🥳 Jeg vil for ordens skyld presisere at vi ikke ønsker å mase på deg, eller andre kunder, for å bestille router fra oss - for den kan du også kjøpe på din lokale hjemme-elektronikkforretning. Det vi ønsker med å gjenta budskapet knyttet til router er at kunder ikke skal havne i en situasjon hvor bredbåndet er koblet opp og klart, men så funker ikke/fins ikke WiFi-utstyret i huset. Vi har f.eks flere tilfeller hvor tidligere leverandører av bredbåndstjenester har låst routerene som kundene har kjøpt, slik at de ikke fungerer når ny leverandør leverer internett. Så beklager det du har opplevd som mas, det er selvfølgelig ikke meningen, men samtidig er det viktig for oss at alt ligger til rette for at ting bare "funker" - og håper på forståelse for dette 😊 Jeg håper du fortsatt får en smertefri opplevelse som kunde hos oss, og ønsker deg med dette en fin uke, og sommer forøvrig, videre 🌞 Mvh Christian
får ingen svar på henvendelser informasjon vi fikk på forhånd stemmer ikke med virkeligheten
Hadde jeg vist dette hadde jeg absolutt blitt hos Telenor. Fjernkontrollen deres er elendig. Ingen tall slik at jeg kan velge en kanal direkte. Jeg ble lurt av en av deres selgere.
Leverer mindre hastighet som er mer enn god nok til normalt bruk. Slipper å betale for en hastighet som er langt ut over de som trengs til normalt bruk. Enkelt og koble opp.
Fikk enkel og grei informasjon på epost gjennom hele prosessen, som forøvrig gikk overraskende hurtig fra bestilling til nett i veggen. Trengte ikke noe ekstrautstyr ved allerede innlagt linje, kun den wifi-ruteren jeg hadde.
Bra, kunne hvert gjort snarere, det tok for lang tid.veldig tungvindt innlogging.
skal ha 100/100 linge men får bare 60/35. vanskelig og komme i kontakt med kundeservice.