NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Så langt enn teknisk dårligere løsning enn den jeg hadde tidligere, selv om den er billigere
Hei, Arne Tusen takk for at du velger internett fra NextGenTel og at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjedelig at du opplever dårligere løsning enn tidligere, da føles det nødvendigvis ikke veldig verdt det selv om det er billigere 😨 Men vi leverer på akkurat samme fiberlinje som du har hatt før og skal kunne levere like god dekning, og vi vil gjerne hjelpe til med å då internettopplevelsen til å bli minst like god som før! Ta kontakt med oss på 98707979, så får du hjelp av en dyktig medarbeider her hos oss 🙌 Håper du får tid til å kontakte oss snart, så vi kan få internett til å fungere så sømløst som mulig hos deg! Ønsker deg en strålende helg 🌞 Jenny NextGenTel
Fiberen fungerer, og oppkobling til NGT gikk som planlagt. Dessverre var ikke mesh wifi routeren de skulle levere kommet i posten på oppkoblingstidspunktet. Måtte bruke egen router. Når routeren kom var det annen modell (Heimgard) enn det som var lovet/bestilt (TP link deco X55).
Hei Rhn, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Så kjekt å lese at fiberen fungerer som den skal og at oppkobling gikk som planlagt 😊 Vi har måtte gjort noen justeringer med WiFi-utstyr på grunn av leveringsproblem, utstyret er forsinket på grunn av situasjonen i Rødehavet, som fører til lengre reisevei når utstyret skal fraktes. Derfor har vi sendt ut tilsvarende mesh-utstyr så fort vi kunne, med samme tekniske funksjonalitet. Ønsker du derimot at vi sender en TP-link eller har du flere spørsmål rundt dette, ta kontakt med oss på 98707979 så hjelper vi deg videre 😊 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
Hastigheten og kvaliteten er Ok+, ingenting å si på det. Jeg vet ikke om det bare er tilfeldig eller ei, men etter byttet til Next GenTel så har jeg hatt problemer med å se/streame direktesendinger. Dette problemet fikk jeg ett par dager etter bytte av fiberlevrandør.
Hei, Bjørnar Tusen takk for at du legger igjen en omtale om oss her på Bytt.no, det setter vi i NextGenTel veldig stor pris på 😊 Så lenge Ok + betyr at internett fungerer som den skal og at du opplever en sømløs forbindelse så sier vi oss fornøyd med det 😄 Så kjipt at du har fått problemer med å strømme direktesendinger, vi ønsker å få tatt en titt på det for å finne ut hva som kan være roten til dette. Jeg håper du tar deg tid til å ringe oss på 98707979, så står vi klare til å hjelpe! Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
Hadde litt utfordringer med sammenkoblingen av nytt utstyr, men med litt tålmodighet så fikk jeg det til. Har etter dette fungert utmerket og informasjonen fra NextGenTel har vært informativt og støttende.
Hei, Ole Veldig kjekt å lese at du er fornøyd kunde, vi er fra vår side veldig fornøyd med å få deg som kunde hos oss 👍 Glad for å høre at informasjonen vi har sendt er informativ og støttende, vi skal fortsette å jobbe for at den skal være i fremtiden også 🤗 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
Rask og effektiv installasjon, god informasjon underveis og god respons på forespørsel til kundestøtte via min side.
Hei, Ludvig Tusen takk for at du legger igjen din tilbakemelding om oss her på Bytt.no! Vi er glade for å få deg som kunde hos oss 😄 Veldig kjekt å se at du er fornøyd og at alt har fungert som det skal 🤗 Ønsker deg en strålende dag Jenny NextGenTel
wifi og TV kanaler hakker og stopper og lyd forsvinner. Fiber inn i huset er ok.
Hei, Johan! Takk for at du er kunde hos oss, og for at du deler din omtale her på Bytt.no 😊 Veldig dumt at du opplever problemer med WiFi og at tv-sendingene hakker. Det må vi finne årsaken til! Du kan ta kontakt med oss på telefon 987 07 979, eller via MinSide-chatten, når du er hjemme ved WiFi-utstyret. Da skal vi sammen finne årsaken til problemet 😊 Jeg ønsker deg en flott mandag! Beste hilsen Martin, NextGenTel
Bredbånd funker bra, men tv boksen virker å være særdeles lav kvalitet. Bruker nesten ett minutt før det er mulig å se på tv.
Hei Kman, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no! Kjekt å se at du er fornøyd med fiber, men TV-biten må vi få tatt en nærmere titt på. TV-delen leverer vi i samarbeid med RiksTV, og jeg anbefaler at du tar direkte kontakt med RiksTV kundeservice for å få best mulig hjelp med TV-boksen du har. Om du har spørsmål om abonnementet, ta kontakt med oss på 98707979, vi er her for å hjelpe deg 😊 Ønsker deg en strålende dag! Hilsen, Jenny NextGenTel