Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
NextGenTel
3.2
2 152 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Positiv trend

NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 152 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
36%
Dårlig
36% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 152 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
449
323
221
189
970
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 152 verifiserte omtaler på Bytt.no

Dårlig service og ekstremt trege på å få svar på tlf.

Omtale av  Trond K

Jeg trengte hjelp til det trådløse nettverket til min pc. Han jeg snakket med klarte ikke å hjelpe meg. Prøvde flere muligheter. Nei det er for dårlig. Jeg er avhengig at jeg kan bruke min pc på kontoret trådløst. Det funker når jeg sitter på stua med ledning tilkoblet. Og jeg la også igjen mitt tlf nr for tilbakeringing fra dere. Dere ringte ikke tilbake før neste dag.!! Skuffet over deres service.

Svar fra NextGenTel
16.09.2024 12:26

Hei Trond, Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Veldig kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse med det trådløse signalet, og deretter når du skulle kontakte oss. En god start er viktig, så her må vi jobbe hardt for å gjøre det enklere for deg å være kunde. Dersom du ikke har fått løst problemet enda vil vi gjerne hjelpe deg, ikke nøl med å kontakte oss på chat via MinSide eller slå på tråden til telefonnummer 98707979. Ha en fin mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

angrer ikke så langt på at jeg byttet leverandør

Omtale av  Erik

etter installasjon har det virket greit, krever tilvenning men det kommer etterhvert

Svar fra NextGenTel
04.09.2024 14:40

Hei Erik, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Kjekt å se at du er fornøyd, vi i NextGenTel jobber på for at det skal være enkelt å bli og være kunde hos oss! Og vi skal jobbe på videre for at du skal kunne være minst like fornøyd i tiden som kommer. Ha en super onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Oppstartserfaringer

Omtale av  Jarle M

Litt ustabilitet i startfasen,men internett/wifi forbindelsen fungerer stort sett.Trådløse forbindelser har vært tildels ustabilt.Jeg har fått meldinger om feil båndbredde, og må justere opp dette.

Svar fra NextGenTel
10.09.2024 13:24

Hei Jarle, Tusen takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Kjedelig at det ikke har vært sømløst internett siden oppstart, jeg håper dette er ordnet til nå! Om dette ikke er løst til nå eller du har noen spørsmål om internett fra oss, kan du enkelt komme i kontakt med oss på chat via MinSide eller telefon 98707979 - vi står klare til å hjelpe 😄 Ha en strålende ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Allt feil

Omtale av  Arnor

Inget som virkar. Meddelade att fiber var på fasad av hus og ikke inne. Så sänder de faktura utan att noe virkar

Svar fra NextGenTel
17.09.2024 13:32

Hei Arnor, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 Så kjipt, jeg skjønner godt at du lurer på hvorfor du får faktura om ingenting fungerer. Jeg at vi har ordnet med fiberen hjemme hos deg, og har vi ikke det så håper jeg du ringer oss snarest mulig på 98707979. Har du noen andre spørsmål står vi også klare til å hjelpe. Vi lover å jobbe på knallhardt fremover for at det skal være enkelt for deg som kunde hos NextGenTel 💚 Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Veldig fornøyd

Omtale av  Eldar

Veldig bra veldig fornøyd med tjenesten merker stor forskjell

Svar fra NextGenTel
04.09.2024 14:59

Hei Eldar, Tusen takk for din omtale, og for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med internett som vi leverer til deg! Og vi skal jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg å være kunde hos oss 😄 Ønsker deg en strålende ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ruller

Omtale av  Roy A. A

Tregt å få opp sider på nettet, det ruller og ruller

Svar fra NextGenTel
17.09.2024 13:29

Hei Roy, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Et nett som bare ruller og ruller er ikke godt nok, vi vil levere den hastigheten du trenger og riktig WiFi-utstyr sånn at kvaliteten er på topp. Om du fortsatt har samme problem, anbefaler jeg at du tar kontakt med oss sånn at vi kan hjelpe med dette. Du kan enkelt komme i kontakt via MinSide eller på telefon 98707979. Ha en fin tirsdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Meget dårlig start på et kundeforhold.

Omtale av  Thor W

En tolmodighetsprøve å få dere i tale og når dere endelig svarer så blir ikke samtalen tatt på alvor. Jeg sa klart i fra at jeg også måtte få tilsendt en forsterker for den tilsendte ruteren ikke dekket nødvendig areal. Vedkommende lovet da å sende en forsterker sporen straks. Dette skjedde torsdag 1. aug. I dag torsdag 8. august ringte jeg dere for å høre om forsterkeren var sendt og fikk da til svar at det ikke var sendt noen forsterker og at det ikke lå noen ordre på det hos dere. Mulig jeg nå blir oppfattet som vanskelig, men deres kundeservice har så langt vært lite hjelpsomt når dere ikke tar nye kunder mer på alvor enn det dere har vist. Dette har for meg vært en meget dårlig start på dette kundeforholdet så dersom dette ikke retter seg og ganske raskt vil jeg neppe anbefale NextGental til andre.

Svar fra NextGenTel
17.09.2024 13:27

Hei Thor, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 En god start er viktig, og her ser det ut til at vi har bommet skikkelig for å gi deg en god oppstart.. Jeg håper at vi har fått ryddet opp i dette til nå, om det fortsatt ikke er i orden så håper jeg at du kan sende meg en e-post til [email protected], med litt flere detaljer om ditt abonnement sånn at jeg kan hjelpe deg med saken! Den jobben vi har gjort i starten av ditt kundeforhold kan vi ikke si oss fornøyde med, og vi lover å jobbe hardt for at det skal være lettere for deg som kunde hos oss fremover. Ha en fin tirsdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 152 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR