NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg trengte hjelp til det trådløse nettverket til min pc. Han jeg snakket med klarte ikke å hjelpe meg. Prøvde flere muligheter. Nei det er for dårlig. Jeg er avhengig at jeg kan bruke min pc på kontoret trådløst. Det funker når jeg sitter på stua med ledning tilkoblet. Og jeg la også igjen mitt tlf nr for tilbakeringing fra dere. Dere ringte ikke tilbake før neste dag.!! Skuffet over deres service.
Hei Trond, Takk for omtalen, og for at du har blitt kunde hos oss 😊 Veldig kjedelig å se at du har hatt en dårlig opplevelse med det trådløse signalet, og deretter når du skulle kontakte oss. En god start er viktig, så her må vi jobbe hardt for å gjøre det enklere for deg å være kunde. Dersom du ikke har fått løst problemet enda vil vi gjerne hjelpe deg, ikke nøl med å kontakte oss på chat via MinSide eller slå på tråden til telefonnummer 98707979. Ha en fin mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
etter installasjon har det virket greit, krever tilvenning men det kommer etterhvert
Hei Erik, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Kjekt å se at du er fornøyd, vi i NextGenTel jobber på for at det skal være enkelt å bli og være kunde hos oss! Og vi skal jobbe på videre for at du skal kunne være minst like fornøyd i tiden som kommer. Ha en super onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Litt ustabilitet i startfasen,men internett/wifi forbindelsen fungerer stort sett.Trådløse forbindelser har vært tildels ustabilt.Jeg har fått meldinger om feil båndbredde, og må justere opp dette.
Hei Jarle, Tusen takk for at du har blitt kunde, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Kjedelig at det ikke har vært sømløst internett siden oppstart, jeg håper dette er ordnet til nå! Om dette ikke er løst til nå eller du har noen spørsmål om internett fra oss, kan du enkelt komme i kontakt med oss på chat via MinSide eller telefon 98707979 - vi står klare til å hjelpe 😄 Ha en strålende ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Inget som virkar. Meddelade att fiber var på fasad av hus og ikke inne. Så sänder de faktura utan att noe virkar
Hei Arnor, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 Så kjipt, jeg skjønner godt at du lurer på hvorfor du får faktura om ingenting fungerer. Jeg at vi har ordnet med fiberen hjemme hos deg, og har vi ikke det så håper jeg du ringer oss snarest mulig på 98707979. Har du noen andre spørsmål står vi også klare til å hjelpe. Vi lover å jobbe på knallhardt fremover for at det skal være enkelt for deg som kunde hos NextGenTel 💚 Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Veldig bra veldig fornøyd med tjenesten merker stor forskjell
Hei Eldar, Tusen takk for din omtale, og for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med internett som vi leverer til deg! Og vi skal jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg å være kunde hos oss 😄 Ønsker deg en strålende ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Tregt å få opp sider på nettet, det ruller og ruller
Hei Roy, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Et nett som bare ruller og ruller er ikke godt nok, vi vil levere den hastigheten du trenger og riktig WiFi-utstyr sånn at kvaliteten er på topp. Om du fortsatt har samme problem, anbefaler jeg at du tar kontakt med oss sånn at vi kan hjelpe med dette. Du kan enkelt komme i kontakt via MinSide eller på telefon 98707979. Ha en fin tirsdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
En tolmodighetsprøve å få dere i tale og når dere endelig svarer så blir ikke samtalen tatt på alvor. Jeg sa klart i fra at jeg også måtte få tilsendt en forsterker for den tilsendte ruteren ikke dekket nødvendig areal. Vedkommende lovet da å sende en forsterker sporen straks. Dette skjedde torsdag 1. aug. I dag torsdag 8. august ringte jeg dere for å høre om forsterkeren var sendt og fikk da til svar at det ikke var sendt noen forsterker og at det ikke lå noen ordre på det hos dere. Mulig jeg nå blir oppfattet som vanskelig, men deres kundeservice har så langt vært lite hjelpsomt når dere ikke tar nye kunder mer på alvor enn det dere har vist. Dette har for meg vært en meget dårlig start på dette kundeforholdet så dersom dette ikke retter seg og ganske raskt vil jeg neppe anbefale NextGental til andre.
Hei Thor, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 En god start er viktig, og her ser det ut til at vi har bommet skikkelig for å gi deg en god oppstart.. Jeg håper at vi har fått ryddet opp i dette til nå, om det fortsatt ikke er i orden så håper jeg at du kan sende meg en e-post til [email protected], med litt flere detaljer om ditt abonnement sånn at jeg kan hjelpe deg med saken! Den jobben vi har gjort i starten av ditt kundeforhold kan vi ikke si oss fornøyde med, og vi lover å jobbe hardt for at det skal være lettere for deg som kunde hos oss fremover. Ha en fin tirsdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel