NextGenTel opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Inget som virkar. Meddelade att fiber var på fasad av hus og ikke inne. Så sänder de faktura utan att noe virkar
Hei Arnor, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 Så kjipt, jeg skjønner godt at du lurer på hvorfor du får faktura om ingenting fungerer. Jeg at vi har ordnet med fiberen hjemme hos deg, og har vi ikke det så håper jeg du ringer oss snarest mulig på 98707979. Har du noen andre spørsmål står vi også klare til å hjelpe. Vi lover å jobbe på knallhardt fremover for at det skal være enkelt for deg som kunde hos NextGenTel 💚 Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Veldig bra veldig fornøyd med tjenesten merker stor forskjell
Hei Eldar, Tusen takk for din omtale, og for at du velger internett fra NextGenTel 💚 Veldig kjekt å se at du er fornøyd med internett som vi leverer til deg! Og vi skal jobbe på videre for at det skal være enkelt for deg å være kunde hos oss 😄 Ønsker deg en strålende ettermiddag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Tregt å få opp sider på nettet, det ruller og ruller
Hei Roy, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 💚 Et nett som bare ruller og ruller er ikke godt nok, vi vil levere den hastigheten du trenger og riktig WiFi-utstyr sånn at kvaliteten er på topp. Om du fortsatt har samme problem, anbefaler jeg at du tar kontakt med oss sånn at vi kan hjelpe med dette. Du kan enkelt komme i kontakt via MinSide eller på telefon 98707979. Ha en fin tirsdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
En tolmodighetsprøve å få dere i tale og når dere endelig svarer så blir ikke samtalen tatt på alvor. Jeg sa klart i fra at jeg også måtte få tilsendt en forsterker for den tilsendte ruteren ikke dekket nødvendig areal. Vedkommende lovet da å sende en forsterker sporen straks. Dette skjedde torsdag 1. aug. I dag torsdag 8. august ringte jeg dere for å høre om forsterkeren var sendt og fikk da til svar at det ikke var sendt noen forsterker og at det ikke lå noen ordre på det hos dere. Mulig jeg nå blir oppfattet som vanskelig, men deres kundeservice har så langt vært lite hjelpsomt når dere ikke tar nye kunder mer på alvor enn det dere har vist. Dette har for meg vært en meget dårlig start på dette kundeforholdet så dersom dette ikke retter seg og ganske raskt vil jeg neppe anbefale NextGental til andre.
Hei Thor, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 En god start er viktig, og her ser det ut til at vi har bommet skikkelig for å gi deg en god oppstart.. Jeg håper at vi har fått ryddet opp i dette til nå, om det fortsatt ikke er i orden så håper jeg at du kan sende meg en e-post til [email protected], med litt flere detaljer om ditt abonnement sånn at jeg kan hjelpe deg med saken! Den jobben vi har gjort i starten av ditt kundeforhold kan vi ikke si oss fornøyde med, og vi lover å jobbe hardt for at det skal være lettere for deg som kunde hos oss fremover. Ha en fin tirsdag Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Dårlig utstyr som ikke holder det den lover. 90% av tiden funket wifi nettet ikke som det skulle. Nettet har blitt mye dårligere/saktere etter at vi byttet til dem. Veldig lite mulighet til lage/kontrollere nett i hjemmet. Ingen barnesikrings funksjoner. Holdt ikke mål i henhold til det jeg forventet etter samtalen med selger.
Hei E, Tusen takk for at du deler din omtale med oss her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig at du har hatt en dårlig oppstart, både at du er misfornøyd med utstyr og at nettet går saktere etter du byttet til oss. Jeg kan ikke se detaljer om ditt abonnement, om du fortsatt har samme problemer med internett så anbefaler jeg at du tar kontakt med oss så vi kan få sett på saken! Vi tilbyr gode sikkerhetspakker hvor du blant mye annet kan sette opp foreldrekontroll, hvis du har Total Trygghet med i abonnementet ditt må du huske å aktivere dette gjennom appen 🔰 Om har flere spørsmål, trenger du ikke nøle med å ta kontakt. Du kan enkelt komme i kontakt med oss via MinSide på chat eller telefon 98707979. Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
55 min i telefonkø før jeg fikk svar…
Hei Tor, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Jeg skjønner at du ikke er fornøyd med den ventetiden, det er ikke vi heller.. Vi lover å jobbe hardt fremover for at du skal slippe å vente så lenge for å få svar på spørsmålet ditt! Vi skal fortsette å jobbe for å gjøre det enkelt for deg som kunde hos oss. Ha en fin mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel
Jo eg har ett hytte abodement som ikke virker lengre, hva gjør dere med det!
Hei Jan, Takk for at du har blitt kunde hos oss, og for at du deler omtalen din her på Bytt.no 😊 Veldig kjedelig at du har et hytteabonnement som ikke virker lengre, det vil vi gjerne hjelpe å se på. Siden jeg kun kan se ditt fornavn og det du skriver i omtalen, anbefaler jeg at du tar kontakt med oss via MinSide eller ringer oss på 98707979, så vi kan hjelpe deg med akkurat dette. Ha en fin mandag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel