Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NextGenTel
3.2
2 195 verifiserte omtaler

NextGenTel omtaler og erfaringer

Nøytral trend

NextGenTel opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.2
Middels
2 195 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#4
Utmerket
NextGenTel er rangert
#4 av 67 fiberleverandørerer
37%
Dårlig
37% anbefaler NextGenTel
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 2 195 omtaler om NextGenTel

FILTRER OMTALER
463
334
227
193
978
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om NextGenTel
NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no

Pris dyrere enn lovet !

Omtale av  Terje

Pris pr mnd skulle være 1100kr , første regning er på 1410kr . Dyrere enn lovet . Kunne like gjerne beholdt Telenor . Nesten umulig å få svar . Kundebehandling ? lovet pris skulle vare ett år , hvor finner je faktura n så je vet hva jeg betaler for ? Signaler ser greit ut , håper på bedre informasjon og att selgeres måned pris og faktura lyder på det samme . Dette holder ikke mål . Ikke fornøyd , angrefrist vurderes brukt !

Svar fra NextGenTel
24.09.2024 11:42

Hei Terje, Takk for omtalen! Vi setter pris på at du tar deg tid til å dele din opplevelse som ny kunde hos oss 😊 NextGenTel jobber for å gjøre faktura enkelt, men forstår at første faktura kan gjøre deg usikker siden ofte er høyere enn vanlig. Grunnen er at den dekker en lengre periode enn en måned. Du kan finne mer informasjon om dette i e-posten "Informasjon om første faktura" eller på hjelp.nextgentel.no. Veldig kjedelig at du ikke lett fant denne informasjonen, det betyr jo at vi må gjøre informasjonen enda mer synlig! Vi beklager også ventetiden du opplevde da du kontaktet oss. Vi jobber lover å jobbe knall hardt for at du som kunde enkelt skal få hjelp. Ikke nøl med å kontakte oss hvis du flere spørsmål om ditt abonnement. Ha en fin tirsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med NextGenTel?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Oppkopling til nett og RiksTV

Omtale av  Karstein R

Kan lite om nedlasting og alt som har med å få kontakt med internett. Kunne godt tenkt meg å få tilbud å få dette gjort fra firma. Mot betaling selvsagt. Syntes det er vanskelig.

Svar fra NextGenTel
17.09.2024 21:26

Hei Karstein, Tusen takk for at du har blitt kunde hos, og deler din omtale her på Bytt.no 💚 Hvis du har spørsmål om hvordan internett fra oss fungerer, hjelper vi deg mer enn gjerne med det. Du kan sende meg en e-post til [email protected] eller ringe oss på 98707979, så står vi klare til å hjelpe 😊 Jeg håper vi hører fra deg om du fortsatt har spørsmål noe ikke fungerer som det skal. Ha en fin kveld! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Nett og streaming

Omtale av  Jorun

Ustabilt nett. Streaming stopper veldig ofte og forsinkelse i program og lyd skjer flere ganger daglig. Kombinasjon med RiksTV er dårlig.

Svar fra NextGenTel
17.09.2024 21:11

Hei Jorun, Takk for at du er blitt kunde hos oss, og at du deler din omtale her på Bytt.no 💚 Veldig kjedelig å se at du har ustabilt internett etter at du byttet til oss. Dette må vi helt klart få fikset. Jeg håper du har fått hjelp med å rette dette til nå, om det fortsatt skulle være samme problem kan du sende oss flere detaljer via MinSide på chat eller ringe oss på 98707979, så skal vi hjelpe med saken 😊 Ha en fin kveld! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Et mareritt

Omtale av  Tony

Tok 2-3 uker å slå på Internett for et hus som allerede var koblet opp. Første regningen jeg betalte (1.5 måneder) ble ikke registert betaling for på deres side. Her er det viktig å følge med. Sitter desverre fast med denne leverandøren grunnet bindingstid og saftig avregistrering gebyr og bindingstid på et år.

Ikke ærlig selger.

Omtale av  Morten

Selger som kontaktet meg sa at det fulgte med 4 strømme tjenester, dette har jeg ikke sett noe til. Ble også enig med ham at jeg skulle ha 2 tv bokser, fikk en. Han sa også at jeg kunne kontakte ham hvis det var noe, har både ringt og sendt melding, intet svar av noe slag. Kanske skuffende at vedkommende ikke svarer meg.

Svar fra NextGenTel
19.09.2024 10:32

Hei Morten, Tusen takk for din omtale og for at du har blitt kunde hos oss 💚 Jeg håper du har fått snakket med oss og fått oppklaring til nå. Vi har jo inkludert strømmetjenester i TV-pakkene vi tilbyr fra RiksTV, men varierer hvor mange strømmetjenester som er inkludert i forhold til hvilken pakke du har. Jeg trenger mer informasjon om abonnementet ditt før jeg kan svare på akkurat hva som er inkludert hos deg. Jeg skjønner at du blir skuffet når du ikke får svar på nummeret du har fått oppgitt, og jeg håper du tar kontakt med oss om du fortsatt lurer på noe. Jeg ville satt pris på om du sender meg en e-post med flere detaljer, som nummeret du har ringt og TV-pakken til [email protected], så skal jeg se på saken 😊 Ha en fin torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Særdeles skuffet over leveringstiden.

Omtale av  Einar M

Bestilte nett i siste del av mai. Tilkobling ble levert 13. august. Særdeles vanskelig å kommunisere med OneCo. Da sa de skulle ringe tilbake gjentatte ganger. Det skjedde ikke.

Svar fra NextGenTel
19.09.2024 10:23

Hei Einar, Takk for omtalen din, og for at du har blitt kunde hos oss. Så kjipt at du har hatt en vanskelig start som kunde hos oss, vi jobber jo for at det skal være enkelt. Her må vi ta tak! Jeg hadde satt pris på om du ville tatt et par minutter til å sende meg en e-post til [email protected] med flere detaljer rundt installasjonen, jeg ser ikke mer informasjon om din bestilling enn ditt fornavn og det du skriver her på Bytt.no 😊 Ha en god torsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

Veldig uklart på Tv

Omtale av  Leif D

Jeg vet ikke hva som er feil, men Tv er blitt uklart etter at jeg gikk bort fra Telenor. Jeg vet ikke hva feilen er og trenger hjelp for å finne dette ut

Svar fra NextGenTel
18.09.2024 09:00

Hei Leif, Takk for omtalen og for at du har blitt kunde hos NextGenTel. Så kjedelig at du har fått problemer med uklart TV etter du byttet over til oss! Vi vil såklart hjelpe med å finne ut av dette, om du ikke allerede har fått hjelp så kan jeg anbefale å ringe enten oss på 98707979 eller direkte til RiksTV som vi samarbeider med på TV-løsningen 😊 Jeg håper at vi får løst dette problemet kjapt og enkelt, sånn at både internett og TV fungerer helt sømløst hjemme hos deg. Ha en nydelig onsdag! Beste hilsen Jenny, NextGenTel

NextGenTel har 2 195 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til NextGenTel mener

NextGenTel

Har tilegnet profilen
NextGenTel deltar på Bytt.no

NextGenTel har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NextGenTel besvarer omtaler

NextGenTel har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NextGenTel ønsker tilbakemeldinger

NextGenTel benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR