OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dårlig informasjon på hjemmesidene. Det står blant annet ikke noe på driftsmeldinger om at nettet er nede. Når jeg ringer kundeservice, forsøker de ikke å løse noe der og da, men svarer etter lang tid på e-post. Jeg hadde tidligere canal digital. Her svarte de med en gang, gav mye bedre informasjon og løste det aller meste på telefon ved å koble seg opp. Det virker som om kundeservice synes at det er den naturligste ting i verden at man skal være uten internett i lang tid.
Ustabile hastigheter som medfører lagging på all nettbruk og tv. Henvender du deg til kundeservice pr epost kan du påregne minst et par ukers ventetid. utstyret som følger med i standard installasjon (Inteno) virker billig og lite pålitelig.
Ikke annet en plunder fra dag 1. Skiftende hastigheter som varierer fra 450mb-1000mb gjør at Riks tv fryser og virker i tide og utide. Sendt email til Opennett, men selvsagt ingen svar.
Veldig ustabil hastighet som gjør at at film og TV ofte hakker, vises i lavere kvalitet og av og til stopper helt opp. Jeg har koblet direkte med kabel til Apple TV for å sjekke at det ikke er Wi-Fi routeren det er noe feil med. Hastighetsmålinger bekrefter at hastigheten varierer enormt.
Hastighet og andre tjenester i henhold til spesifikasjon og forventninger.
På min adresse i Sørreisa fungerer det fint. Jevn god hastighet. sjeldent utfall.
Faller ut hele tiden. Langsomt når det virker. Virker i blant men vet aldri hvor lenge.
Manglende nett og tv minst en gang i uka og dårlig kundeservice med korte åpningstider om kvelden