OBOS Nett opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi har hatt svært gode erfaringer med Viasat. Så ble Viasat kjøpt opp (ondsinnet?) av Canal Digital. De skiftet samtid navn til Allende. Har bare dårlige erfaringer med Canal Digital! Det ser ikke ut til at det hjelper å skifte navn. Nå håper jeg at styret i vårt sameie ikke lar seg forlede&presse av OBOS til å skifte fra Telia som fungerer tilfredsstillende. Jeg sa opp abonnementet da Allende dukket opp og har siden sett på TV over Internett. Det fungerer bra og mye penger er spart.
Hei, Kristian E. M. Jeg er glad for å høre at du har funnet en tilfredsstillende løsning ved å se på TV over internett. Allente er en av våre tjenesteleverandører, så du kan kontakte dem direkte på [email protected] hvis du ønsker det. Det er flott å høre at dette fungerer bra for deg og at du sparer penger på det. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
God kommunikasjon under utbyggingen og stabilt nett til fornuftig pris. Meget fornøyd med kundeservicen. Bare gode tilbakemeldinger fra sameiere etter overgangen. Anbefales
Hei, Odd. Takk for din positive tilbakemelding om god kommunikasjon og stabilt nett til en fornuftig pris. Vi setter pris på din støtte og vil fortsette å jobbe hardt for å opprettholde denne standarden. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Ustabilt og leverer ikke i nærheten av hastigheten de reklamerer med og tar betalt for. Dårlig informasjon og liten vilje til å rette opp i leveransen.
Hei, Richard. Vi forstår hvor viktig det er for deg å få den kvaliteten vi reklamerer for, og vi tar din frustrasjon seriøst. Vennligst send en e-post med emnefeltet "Styr unna denne leverandøren" :) til [email protected]. Jeg vil personlig følge opp saken din derfra. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Utrolig hyggelige og hjelpsomme folk - ikke så håpløs lang ventetid som andre "leverandører" - og uten gjentatt mas om bruk av (ofte) unyttig chat!
Hei, Inger. Takk for hyggelig tilbakemeldingen. Vi setter stor pris på at du har hatt en positiv opplevelse med vår kundeservice. Vi streber alltid etter å gi effektiv og hjelpsom støtte uten unødvendig ventetid eller gjentakende henvendelser. Med vennlig hilsen Maria | OBOS OpenNet
Vi er ikke fornøyd med nytt nett. Dårlig kvalitet på bilde og nettet hopper ut og inn stadigvekk. Kan ikke si meg fornøyd !!!
Et svært dårlig produkt. Ustabilt, dårlig nett, faller ut, trege med problemløsning. Alle i gården her er misfornøyde og skuffet.,Vi skal bytte så fort som mulig. Til alle andre: styr langt unna, dette er tredjerangs.
Helt elendig. Ren svindel! Den verste løsningen jeg noensinne har sett og jeg har sett mange. Lav hastighet, ustabil, dårlig kundeservice. Lurer på hvorfor styret i borettslaget valgte akkurat denne elendige OBOS-tjenesten. Styr unna de som kan. Det finnes mange gode løsninger på markedet. Ikke fall i OBOS-fellen
Veldig bra om de hadde levert som lovet. Men med signaler ned mot null alt for ofte, så kan en ikke gi noen anbefalinger her. Men kanskje de kan forbedre seg? Sjekk på nytt om noen år
Beklageligvis har et tafatt styre i borettslaget inngått avtale med Opennett som ikke holder hva de lover.Ustabilt og sliter med alt for lave hastigheter, noe som også gjør at enkelte tv sendinger låser seg og faller ut i perioder.Styret påstår at den enkelte beboer ikke selv kan si opp sin avtale, da den er inngått for hele borettslaget.Har nå uansett kontaktet Opennett og sagt opp avtalen, så få jo se hva det ender i.Ingen kan tvinges til å betale for et produkt som ikke holder hva som er lovet.
Hastigheten som skulle være 1000 er alt fra 800 og ned til null på et par minutter men mest rundt 250. Veldig ustabilt og mye kabler til liten nytte. Fibber monterer og de sto på mitt oppblåsbare boblebad under montering og nekter å innfri krav om å erstatte det til tross for at jeg så det skjedde, har bildebevis på avtrykk og at den nå er punktert. Eeros ruteren de bruker er særdeles ustabil. Dekningen til dekoderen er begredelig så det henger stadig og jeg har pixelbilder og det oppleves som at jeg sitter på hytta med en kobberantenne og prøver å få inn kanaler til tider. Dette i en 65 kvadrat leilighet. De anbefaler kabler til alle dekodere og pc samt ekstra rutere hvis man bor på mer enn 70 kvadrat. Det oppleves som om jeg er tilbake på åttitallet så fiber er ikke fremtiden for min del med denne leverandøren.
Godt fornøyd, får 1000Mb/s på kabel og ca. 300-650Mb/s på WiFi spørs hvor jeg er i leiligheten. Noen i borettslaget som slet med trege hastigheter i begynnelsen, de kontakta kundeservice, fikk oppdatert Eero WiFi boksen og så fikk de full fart igjen. Supert at vi kan redusere kostnad på internett fra 500kr/mnd til rundt 150kr/mnd.
Ustabilt og dårlig nett. Får aldri datatrafikken som ble lovet. Detter ut hele tiden og TVen lagger hele tiden. Verste leverandøren jeg har hatt. Null hjelp.
Har nettopp fått obos nett i borettlaget . Netter mitt har vært nede siden søndag, prøvde å ringe de, men neida de har ikke åpent på søndag. På mandag er forsatt nettet ustabilt, selv om de mener de har fikset det. Dessuten er det lang ventetid på telefonen. Opptil en time. Ikke fornøyd. Skal ta det opp på styremøtet.
Borettslaget byttet til dette, og det er ekstremt lav hastighet - i såpass grad at selv Instagram lagger. Bedre å bruke datatrafikk. Sånn kan det ikke være! Ble lovet mye mer.
Ustabilt, mye nedetid pga vedlikehold noe som resulterer i hakkete tv sendinger osv.
Borettslaget skiftet fra Telia til OBOS opennet å gikk for det siden det var billig. Hva er vitsen med nett som ikke er i nærheten av å holde seg i 1000/1000 internett, men hjelper ingenting når det ikke er stabilt.. betaler mer i kostnader mobilt bredbånd som koster meg 1400kr, tilsvarende det jeg kan få hos Telia. Sitter på hjemmekontor, har 2 barn med en mann som liker å stream mye serier. Sagt opp avtalen min med opennet så vi kan få få tilbake et mer STABILT nett som ikke hopper ut og har mer nedetid. Elendig service og det kommer til å være masse oppstarts problemer. Styr unna!! De av d dom som ikke har opprettet en kollektiv avtale med borettslaget må holde seg langt unna denne tjenesten. De lover mye de ikke klarer og setter mer med hodebry. Hold dere til avtalen hos de store leverandørene enn dette her. Vi kan ikke måtte så gjennom hundrevis av nedetider hvis jobben din inngår hjemme!