⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert desember 2024
Telenor Bredbånd
2.2
906 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
906 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#64
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#64 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 906 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
64
53
101
139
549
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Meget bra

Omtale av  Jens E

Det fungerer bra og service og hastighet og tilgjengelighet

Misfornøyd med dårlig kundeservice

Omtale av  Rita B

Får ikke hjelp til problemer med fjernstyrer i ett år. Lei av dårlig service og ignorering av forespørsel om hjelp: Tilsendes lange manualer for å fikse selv.

anbefales ikke

Omtale av  Terje

veldig ustabilt, tidvis ikke i nærheten av hastighet det betales for, ingen respons på klage

Utrolig dårlig kundebehandling

Omtale av  Andersen

Utrolig dårlig kundeservice på eksisterende kunder. Å få ett tilbud ifra andre selskaper å Telenor ikke er interessert i sine eksisterende kunder. Så er det utrolig dårlig service. Så her er det over og ut for Telenor. Skulle hatt poeng 0

Tragisk opplevelse når feilretting behøves!

Omtale av  Eirik T

Pga anleggsvirksomhet i forbindelse med milliardprosjektet Hålogalandsvegen ble fiberen til vårt hjem revet ned den 15 Oktober. I dag den 1 November er den fremdeles ikke hengt opp igjen. Fra Telenor sin side haglet det inn med noe som virket som automatisk sendte SMS´er om planlgagte rettedatoer. Siste SMS kom den 21 Oktober "Vi beklager at feilrettingen er forsinket, og gjør det vi kan for å få rettet feilen så fort som mulig". Også OneCo, som er de som er engasjert av Telenor til feilrettingen, virker handlingslammet med liten eller ingen kommunikasjon. Jeg ringte OneCo den 25.10 og fikk beskjed om at feilrettingen skulle utøres den 29 Oktober. Da heller ikke det stemte kontaktet jeg mitt forrige selskap som leverte radiobasert bredband til oss med forespørsel om vi kunne fortsette abo i første omgang for en måned. Det var selvfølgelig helt i orden. Så nå betaler vi for to bredbandslinjer, men får bare ei. Toppen av frekkhet fra Telenor var at i går fikk jeg faktura for Desember med forfall den 11 November. Ikke f.. om jeg betaler for en vare som er forsvunnet. Det er jeg som skal ha penger fra Telenor, ikke omvendt. Det lille lyspunktet i dette er at jeg nå fikk bekrentelsen på hvorfor jeg forlot Telenor på mobiltelefoni for mange år siden. Når bindingsperioden er over er jeg heller ikke kunde av Telenor fiber.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bare rot.....

Omtale av  Jan

Fått tw-boks,og ruter,venter på å få innlagt fiber,venret en måned nu,venter fremdeles....

Internett faller ut i 2 min hver dag

Omtale av  Sture F

Begynt å falle ut. Har fungert fint i 6 måneder, men i de 3 siste faller det ut en gang om dagen. Ruter og modem står akkurat samme sted.

For ivrige selgere

Omtale av  Christen H

Fungerer bra teknisk, men er tett på kjeltringer i salgsøyeblikket.

Fryktelig pågående dørselgere fra Telenor

Omtale av  A

Pågående selgere fra Telenor er blitt veldig plagsomt! For fjerde gang i år var de på døra nå etter mørkets frambrudd. Og her er alt utelys slått av! Så bekmørkt at det er vanskelig å se! Først ringer de på og hvis jeg ikke åpner banker de hardt og taktfast på ruta !! Politiet har blitt varslet hver gang! Jeg har sendt mail til Telenor og bedt de ta kontakt med selgere som kommer så sent som kl 21.50… Aldri fått svar! Jeg har ringt Telenor tidligere og fikk da til svar: Det er et innleid firma som tar seg av salgsbiten så det har vi ingen kontroll på! Men jeg fikk ikke informasjon om hvor jeg kunne henvende meg! Selgerne selv sier de skal krysse av for husstander de har besøkt, men det fungerer ihvertfall ikke! Forbrukertilsynet jobber for å forby dørsalg men har dessverre ikke fått medhold ennå! Eneste midlet et er dørskilt med NEI TAKK TIL DØRSALG! Jeg ønsker ikke å henge opp lapper på huset mitt for å slippe selgere. De kommer jo helt opp til døra uansett! Hva må til Telenor for at dere tar til fornuft og bruker vanlig folkeskikk?

For lite mb

Omtale av  Øystein B

Det holder ikke måneden ut. Blir for lite med 100 Mb før det går tregt

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Skjønner at Telenor bare godtar positive anmeldelser: fantastisk kundebehandling.

Omtale av  Hans D

Email: kan ikke behandles. Tlf henvendelse blir satt over og avsluttes uten kommentarer. Får gnagemusikk i øret mens jeg venter, inntil jeg blir avbrutt ved at jeg får spørsmål om hvor fornøyd jeg var med Telenor. Håpløst.

En type 'Olga-svindel' fra Telenor

Omtale av  Svein H

Selger av Telenor-fiber på døren om parallellutbygging med Altibox i området. Jeg ba om prospekt i postkassen. Dette var visst umulig, og han fikk derfor epostadressen min. I stedet for prospekt fikk jeg ferdig utfylt kontrakt og angreskjema og velkomsthilsen med ordlyden: "Takk for din bestilling av fiber. Vi er glade for at du har valgt å bli kunde hos oss. Vedlagt finner du en oversikt over kjøpet ditt, og vi anbefaler at du ser igjennom bestillingen." Jeg hadde verken bestilt noe, valgt å bli kunde eller kjøpt noe som helst. Rett nok skulle jeg bekrefte på SMS dersom jeg ønsket å bestille fiber fra dem, men med slik velkomst-ordlyd i eposten måtte jeg kreve å bli fjernet fra listen over interesserte for å unngå at jeg til våren uventet plutselig opplever stigebil og montør på huset. Jeg ville jo ALDRI kunne bevist at jeg IKKE hadde svart "Ja" på SMS når selgeren nederst på kontrakten hadde signert på mitt sted med SMS og på hans sted sin signatur. Jeg tror nok ikke han prøvde å svindle meg, men jeg kunne fort ha blitt låst til Telenor og ny-innlegging av fiber ved en feil. Å be om prospekt er IKKE å be om kontrakt. HUSK det Telenor!!!

4 stjerner

Omtale av  Petter

Tidvis dårlig signaler, men har etter en omstart virket, derfor 4 stjerner

Veldig dyr

Omtale av  Roger

Veldig dyrt. Får tilbud som varer i 1år, så settes prisen opp automatisk. Gir bare dårligere produkt (lavere hastighet) når du vil forhandle om prisen.

falske opplysninger

Omtale av  J

Hadde pågående selger på døren som solgte fiber her i bygda, jeg var i utgangspunktet ikke interesert da jeg ikke orker så mye styr med å bytte leverandør. Han sa at dette var veldig enkelt for meg, jeg skulle få fiber inn til husvegg, og det eneste de måtte inn og montere boks. Nå i sommer kom de med rør og sier dette må du sørge for selv, inn til husvegg. Jug og bedrag. Blir en sak for forliksrådet om de ikke går tilbake på avtalen som jeg kommer til å si opp.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Helt ok.

Omtale av  Ronny O

Generelt stabilt, men veldig varierende hastighet. Veldig dyrt.

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR