Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor leverer bare en tredjedel av den nedlastningshastigheten de lov — periodevis mindre. Opplastningshastigheten er latterllig lav. Det har ikke vært mulig å koble opp egen ruter de siste månedene, og Telenor vil ikke hjelpe med dette — kun telefonsupport på eget utstyr, og bare standardforslag fra ansatte som åpenbart ikke har teknisk kunnskap.
Dyrt og blir stadig dyrere. Ingen kontakt med borettslaget øker vare prisene.
Bestandig klart og raskt nett. Og raske tiltak,når linje var avklipt
Dårlig hjelp og bistand, alt for dyrt ift hva som leveres. Blir ikke fulgt opp som kunde
ustabilt, mister nesten all hastighet på vise tider på døgnet og mister kobling helt tilfeldig.
Nette forsvinner helt plutselig, ustabil tilkobling
Dårlig kvalitet, dett veldig ofte ut.Har opplevd at nettet dett ut fleire ganger i løpet av en dag.Og Telenor finn ingen feil! Har byttet utstyr fleire ganger også, med lite bedring.
Hørte aldri noe fra dem, tross gjentatte purringer. Fikk omsider tak i selger som aldri ringte tilbake.
Produktene fungerer, så derfor får de to stjerner. Men de har praksis som kan kritiseres. Man må leie ruter for å bestille streaming-tjenester. Fikk dette uten samtykke til å leie da jeg flyttet inn i leiligheten, og plutselig fakturerte de. De har poengsystem i borettslag hvor pakkene du velger plutselig endrer verdi slik at man får overaskelsesfaktura om man ikke er flink til å lese epost fra telenor. Men det er ikke det værste. Det værste det uendelige maset fra telefonselgere som vil fortelle om mobilabonnementet deres. Du kan tro det bare er å reservere seg direkte hos dem, men det fungerer ikke. Hadde det ikke vært for at jeg har kollektiv avtale i borettslaget så hadde jeg sagt opp. Men vi får se hva som skjer på neste generalforsamling i borettslaget. Stopp telefonterroren! Jeg er lei av å si nei til telefonabonnement utallige ganger!
De adverterer med "alltid på nett", men jeg har aldri hatt så dårlig tilkobling som det jeg har med Telenor.
Telenor skulle koble fra naboen sitt internett, men ved en feil ble mitt abonnement kuttet. Ingen interesse fra telenors side å koble meg på internettet jeg hadde igjen. De mente jeg måtte ha et mye dyrere abonnement hvis de skulle koble meg på sitt nett.
Dårlig signal (har plutselig oppstått de siste 6 mnd). Dårlig kundeservice
Første gang jeg ringte inn, snakket jeg med en dame. Jeg skulle ha tatt navnet hennes, for hun sa ja til tre ting som ikke stemte. Enten kunne hun ingenting, eller så løy hun. En vaskedame hadde flyttet på ledningene bak, men det var jeg ikke klar over, så internett funket ikke. Jeg ringte Telenor. Hun sier det er fordi modemet er blitt så gammelt at det er feilen. Jeg sier ja til å motta nytt hvis internett ikke må endres eller stenges ned, og at det kommer på døren og bare er “plug and play”. Ingenting stemte! Ca. 3-4 dager senere stenges internett, og her begynner marerittet. Jeg ringte inn ca. 2-3 ganger hver uke så langt for å få nye tilbakemeldinger som ikke stemmer. En feilsøker, ser at internett er slått av og må slås på. Han skal få gjort det, og internett skal funke etter 20 min. Jeg venter 1 time, ingenting. Ringer opp igjen, ny fyr, sier det samme, sier han skal slå på internett igjen, vente 20 min. Jeg venter 1 time og 30 min, ingenting. Ringer opp igjen, nå feilsøkte han og måtte sende meg videre til noen andre. Det kunne ta ca. 2-3 virkedager. Tok selvfølgelig 4. Ingenting endrer seg, de fikser ingenting, sender ny ruter. Her slåss de for livet for å ikke sende en kar hjem til deg, det er siste løsning. Ruteren tar ca. 3-4 dager. Ruteren kommer ikke på døren som fortalt, må hentes på postkontor. Plugger inn og opp, enkelt og greit. Ingenting endrer seg, 0 internett. Ringer de opp IGJEN. De får i hvert fall kontakt med modemet. Jeg gjør alt det nybegynner-tullet en pensjonist kanskje har glemt. Av og på med strøm, bla bla bla. 0 endring, må ringes opp igjen (også ha i tankene hvor kjekt det er å vente i telefonkø hver gang man ringer de opp, og av og til bryter linjen også, helt fantastisk). Denne karen sender meg videre igjen, får nytt referansenummer. Spent på hva som skjer nå, sist fikk jeg bare ny ruter. 3-4 dager igjen må ventes, nå har de sendt meg til Eltel som har en stakkars dude med en liste like lang som sikkert julenissen. “Han skal komme innen kl. 20 i morgen”. Hørt den før… Så nå er situasjonen at jeg er straks ferdig med min tredje uke uten internett, og han skal komme innen kl. 20 i morgen som er en fredag. Noe sier meg at jeg må vente til mandag over helgen. Har du Telenor, BYTT. Vurderer du internettabonnement, ikke skaff deg Telenor før de får forbedret hvordan de håndterer hjelp. Tror eneste grunnen til at de har kunder er at de ikke har hatt en feil enda. Når den tid kommer, haha, lykke til. Stay away!
Dårlig service, veldig dyrt og treigt og ustabilt nett for pengene selvom vi bor veldig sentralt i hovedstaden
Veldig dyrt abonnement -ikke mulig å få er mindre abonnement da 100 er det minste
Det gir det beste og raskeste internett for behovene til en familie, og du kan nyte det mens du ser på en film, så fiber er det beste internett.