Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meldt feil på internett 13.05.22.Sitter ennå 17.05-uten tv og internett.Purret opp 3 ganger 16.05-til samme kundebehandler.Ble beroliget ned at feil var rettet innen kl.2000-den 16.Så skjedde ikke.Visste ikke en gang hvem feilen var meldt inn til.Påstod det var Relacom.De var kjøpt opp av One Co i 2019.Var innom One Co en av gangene jeg snakket med Telenor.Dem hadde ikke mottatt noe oppdrag fra Telenor,kl.1400-16.05.22.Sitter fremdeles uten internett,17.mai 2022.Bør vel ha folk på kundeservice som vet hva de holder på med.Er det ikke i dette tilfellet.Vil ikke anbefale Telenor.
Komplett mangel på oppfølging. Bryter avtaler, holder ikke lovnader. Ansvarsfraskrivelser. Ser mange er ekstremt lite fornøyde. Hvordan kan et selskap si seg tilfreds med dette? Hvor er ledelsen?
I området jeg bor blir kobbernettet utfaset, og Telenor har monopol på fiber, så jeg hadde ikke noe valg dessverre. Når de tvinger oss til å bli kunde, bør de gjøre overgangen så sømløs som mulig. Telenor og deres inkompetente installatører har feilet fullstendig. Fiber og tv funker ikke, utstyret er defekt, og kundeservice setter meg bare over til en annen, til noen sier at jeg må vente på å bli oppringt. En sms forteller at de opplever "høy innstrøm av feilmeldinger og at det vil ta noe tid å bli kontaktet." Telenor virker amatørmessig og lite forberedt på å ta i bruk fiber. Glad jeg fortsatt har Wi-Fi fra min stabile leverandør.
Telenor skulle levere fiber 6 April. Multiflex hadde ansvar for å montere. Multiflex gjennomførte installasjon men fiber fungerte aldri. Nå en måned senere vil ingen ta ansvar ( telenor, el tel og multiflex) alle skylder på hverandre.
Svært skuffende og dårlig. Ustabilt og ofte helt uten kontakt. Elendige bokser eller hva som har skylden. Tar ut stikkontakten, venter litt, putter den inn igjen, stadig vekk. Men det er ikke alltid det hjelper, heller.
Har per dags dato telenor fiber. Var i grunn relativt fornøyd, selv om farten har vært fryktelig ustabil, har jeg fremdeles hatt 100+ mbps.Problemet med hele opplegget her har vært elendig utstyr levert fra starten. Kundeservice er jo helt ubrukelige, om du mot formodning klarer å komme gjennom må du gjennom 3 forskjellige før de kan svare. Gjeng med inkompetente apekatter. Nå skal jeg tilbake til Altibox, og alt som har med telenor å gjøre kan ta seg en bolle. Klovnefirma.
Aldri har jeg opplevd en mer tullete prosess for å tvinge en teknikker igjennom døra mi. 2 dager ble jeg fortalt. 2 dager har jeg hørt 4 ganger til siden da.