Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig ustabilt nett. Får nesten aldri farten vi betaler for.vi har klaget før, ingen endring.
Har (dessverre) hatt TV og bredbånd fra Telenor via aksjelaget jeg bor i. Betalte 419kr/mnd. for en 200-linje, men har hele tiden (siden mai) kun fått 20-linje. Jeg har ringt inn flere ganger for å klage på dette, både til kundeservice og IT-support, men ingen har loggført at jeg har ringt inn. Har da utestående inkassokrav for tjeneste som jeg ikke har fått. Har tidligere også vært svært misfornøyd med Telenor. Innpåslitne selgere som terroriserer deg i månedsvis fordi du på et tidspunkt har vært kunde der. Måtte ringe inn flere ganger for å få reservert meg mot telefonsalg fra dem. Jeg kommer aldri, aldri til å bli kunde hos Telenor igjen. Eneste positive oppi alt dette er at styret endelig har innsett hvor lort Telenor er, og derfor har gått over til en annen leverandør.
Bredbåndet mitt fungerte bra før jeg gikk over til telenor, telenor Bredbånd har ikke fungert siden jeg begynte med dem, servicefolkene er bare dårlige, de kunne ikke hjelpe i det hele tatt. Jeg er bare lei av å kontakte dem etter å ha ringt og snakket med deg nesten 15 ganger tidligere. de vil aldri levere det de lovet.
Fungerer godt for det aller meste. Litt fall i hastighet av og till men ikke særlig merkbert. Dyrt.
Ustabilt nett - går ned uten varsel - kommer av og til tilbake av seg selv etter 10 - 15 min . Her er det fri sikt og forholdsvis kort avstand til nærmeste basestasjon (1800 m luftlinje) - og sentralt på Østlandet. Flere henvendelser til kundeservice har ikke bedet forholdene - jeg begynner å gå lei. I hvilken grad involverer Telenor's ledelse i at de leverer et ustabilt produkt og som åpenbart er en stor omdømmebelastning ? Det er vel tvilsomt om de beveger seg ut i "åpent lende" og kommenterer dette. Finner ikke spor på Telenor's WEB-sider om ustabile trådløse nett utover en anbefaling om å ringe Kundeservice og en skriftlig/muntlig anbefaling om restart av nett. Jeg måtte forøvrig starte å skrive denne merknaden på ny - fordi nettet gikk ned og ble borte i ca. 10 min. Ikke enkelt dette. At nettet er så ustabilt er vel i seg selv sensitiv informasjon - men slik er det faktisk dessverre.
Bestilte trådløst bredbånd etter at kundeservice fortalte om 500 mbps hastighet som vi kunne fått, fikk til slutt 60 mbps istedenfor det vi hadde bestilt. Når vi kontaktet kundeservice nektet det at vi fikk beskjed om dette og at vi må bare ha det som det er nå. Internettet er forferdelig og fungerer halvparten av tiden ikke. Kundeservice nekter å hjelpe og si vi skal bare venter noen måneder for at det blir 500 mbps tilgjengelig i området.
Brukt telenor i mange år og nettet deres har alltid vært ustabilt, ikke verdt å skaffe ved mindre du knapt bruker internettet, om du streamer osv så hold deg langt unna.