Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
signerte kontrakt på 799kr pr mnd. men ente opp med 1300kr mnd, de sendte mail om att jeg måtte si ifra når nettet var installert for å få prisen, altså akkurat det som montøren gjør når han er ferdig installert, og jeg får faktura så att nettet er ferdig og i drift vet de godt.
Elendig kundeservice. Ringte for å si opp bredbånd på grunn av flytting. Fikk beskjed om at dette var i orden, og at det ikke ville faktureres noe mer. 1,5 mnd senere får jeg faktura for perioden frem til nå. Person på telefon sier han ikke kan se at det er sagt opp eller at jeg har ringt inn til tross for at jeg har en «hva synes du om kundeservice» melding fra den aktuelle datoen. Dette skjønte han ikke hvor kunne komme fra, og han kunne ikke gjøre annet enn å fakturerer. Ender da opp med å betale for internett i en leilighet jeg ikke har bodd i pga interne feil hos ansatte i Telenor.
Hvert år må jeg tigge om en lavere pris etter at de setter opp prisen ved utløpt bindingstid Ellers er bredbånd og tv stabilt og jeg er fornøyd med det
Etter kl.17.00 er umulig å lese nettaviser eller se nett-tv. Hele tiden nett stoppet.
veldig varierende,ustabilt.pris, veldig vanskelig å forstå fakturaen hva man betaler på.
Generelt bra, men jeg opplever litt dårlig dekning, til tross for lite hus. Veldig dyrt!
Flyttet inn i nytt sameie som organiseres av USBL som på beboernes vegne uten tilsagn har lås oss inn i en fellesavtale om lineær tv via Telenor og det ubrukelig produktet T-we. Alle som har brebånd og normale tv-vaner ønsker å styre dette selv, på enkel plattformer som f.eks "apple Tv, Chrome eller andre apper. Vi må nå fòre lommene til Telenor med flere tusen kroner i året via husleien, til en avlegs tjeneste vi ikke ønsker, vil benytte oss av eller tenker benytte i framtiden. Dette er forbruker-fiendtlig monopolvirksomhet av eiendomsselskapene og Telenor. Vi vil derfor komme oss ut av avtalen asap og vil oppfordre hele sameie til å si opp alle avtaler med Telenor om ikke dette kan gjøres individuelt