Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor er for dårlig til å spesifisere hva de leverer. Når det gjelder fakturaspesifikasjon er de helt forferdelig dårlig. Det kommer ikke frem av fakturaen hva en eksakt betaler for bredbåndet. Når en tar en prat med kundeservice får en heller ikke vite hva kostnaden for bredbåndet er. Når en kunde ber om å få vite hva de betaler for bør jo leverandøren kunne gi et svar på dette (men det kan ikke Telenor).
Fibernettet er stabilt, men har treg hastighet og dyr pris. Ingen mulighet for å bestille 1 Gigabit/s hastighet.
Nettet er veldig treg hele tiden. Helt forferdelig. Vurderer å bytte til annen leverandør. :(
Very inconsistent and slow wifi. TV doesnt work either, but that's another subject. Today, the wifi has been down for 4 hours again. No internet whatsoever. Also, 3 months ago some guy in our apartment complex confused his apartment number with ours and they just cancelled our internet. Without any verification.. So anybody can just call and cancel other people's internet?! It took 2 weeks to set it up again. Horrible customer service
Ustabilt nett, hastighetene hopper opp og ned i hytt og pine. Får som regel meste parten av tiden mindre enn det du betaler for ang. hastighet. Kundeservice sender deg bare videre og videre til du ender opp hos samme personen du startet hos. Ingen som vil ta ansvar.
Etter over ett år som kunde med periodevis ustabilt nett, ryker hele nettet på mandag denne uken. Etter kontakt med en forsåvidt hyggelig medarbeider i telenor, fikk jeg beskjed om at dette skulle de ordne. De hadde ledige teknikkere i mitt område allerede neste dag, og dette skulle ordnes neste dag, eller seinest etter 2 dager. Nå er det fredag, det er fortsatt ikke nett i huset, og de sier at de ikke får ordnet det før godt over helgen. Ved kontakt ved kundeservice møter jeg liten forståelse, og heller ingen tilbud om noen form for kompensasjon. Aldri vært borti lignende, og forstår meget godt at de jevn over har forferdelige tilbakemeldinger
Telenor er noe av den værste drittbedriften man kan få tak i. Anbefaler Chili mobil, en bedrift som ikke flår kundene sine. vi byttet dit nå de la ned kobberlinjene til boligen på èn måneds varsel og begynte å kreve at vi bestilte det mye dyrere (og trafikkbegrensende) mobile bredbåndet dems. Merk at denne korrupsjonsdømte bedriften bruker milliarder i utlandet, men har ikke råd til å vedlikeholde internett til sine eksisterende norske kunder. Ligg unna!