Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
897 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
897 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#64
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#64 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 897 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
64
52
100
139
542
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 897 verifiserte omtaler på Bytt.no

Lang ventetid på kundeservice og faktisk feiretting

Omtale av  Olethomas M

Fikk en dato for oppkobling, men ingen ting hender. Så får jeg ny dato 3 dager etterpå etter 1 time venting på telefonen da den første bestillingen bare ble kanselert uten tilbakemelding da det var feilregistrering av leilighetsnummer. Igjen ble orderen kanselert uten tilbakemelding, og etter 3 dager legges abonnement opp på ny, denne gangen får jeg beskjed om at min nabo må si opp sitt abonnement for at jeg skal få det registrert på meg. Så blir mitt abonnement registrert på meg likevel selv om de har fått beskjed om at min nabo fortsatt skal ha sitt abonnement, men det blir likevel sagt opp. Nå har jeg fått beskjed om at det skal feilrettes i 2 dager 3 ganger, altså 6 dager... Og nesten 14 dager etter først lovet oppkobling sitter jeg her med en linje på 0,,2mbit ned og 2mbit opplasting... og ingen TV... Har aldri vært borti tregere eller mer uvitende kundeservice. Alt jeg får beskjed om er at jeg må restarte utstyret (noe jeg selvfølgelig nå har gjort 8 ganger før jeg ringer de)... Når de først svarer får man bare beskjed "dessverre, vi kan ikke gjøre noe så du må vente på at teknikerne ser på det...". Er det da vits med kundeservice når man ikke kan få hjelp av de? Karakter -5 fra meg. Konkurrent får ny kunde!

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

"Umulig" å få kontakt (fiberinstallasjon)

Omtale av  Kjell

Er vel litt på siden i denne tråden, men var den nærmeste jeg fant. I forbindelse med installasjon av fiber/bredbånd har jeg fått noen "Infomailer". Disse har alle vært no-reply, ingen kontaktperson, ingen mailadresse eller telefonnummer. Kun "undertegnet" Telenor Norge. Jeg har forsøkt å komme i kontakt via kundeservice, men flere forsøk har bare ført "åt skogen". Man kan ikke sende mail - kun bruke kontaktskjema (som selvsagt ikke passer). En gang fikk jeg oppgitt mailadresse, men da fikk jeg tilbakemelding om at adressen ikke var i bruk - med lenke til kontaktskjemaet. Så bar det tilbake til start. Fikk så melding om hjelp til feilretting (hadde jo ikke meldt noen feil siden installasjonen ikke var foretatt. Er fortsatt ikke i mål, og alt dette har medført masse frustrasjoner. Hele saken kunne vært unngått om man hadde oppgitt kontaktinformasjon i Infomailer. Siden avtale er inngått, får jeg stå bindingstiden ut.

Har fiber, ekstremt dyrt for 1000/1000

Omtale av  Øyvind

Dårlig kundeservice, stabilt nett, men meget dyrt. Ligger en god del høyere enn andre bare pga navn

Har svart tidligere

Omtale av  Audun G

Men telenor brøyt lnngått avtale om innstall. Av bredbånd for det ble uventet langt å grave.

Dårlig dekning på nettet

Omtale av  Mia

Trådløst bredbånd som blir saktere og gir dårligere dekning for hvert år. Det startet bra, men nå fungerer det Å og si ikke. Skulle gjerne fått mer hjelp hvor de tilpasset vår bruk og leilighet.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dårlig dekning

Omtale av  Randi Ø

Har ikke dekning på alle rom i huset. Ville hatt prøvetid for å se hvordan internett her virker

Misfornøyd

Omtale av  Arne B

Får bare en tredjedel av den bredbandkapasitetet som jeg betaler for. Dette påvirker spesielt tv-en, som hakker ved avspilling på netflix m.m..

Telenor Bredbånd har 897 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR