Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er vel litt på siden i denne tråden, men var den nærmeste jeg fant. I forbindelse med installasjon av fiber/bredbånd har jeg fått noen "Infomailer". Disse har alle vært no-reply, ingen kontaktperson, ingen mailadresse eller telefonnummer. Kun "undertegnet" Telenor Norge. Jeg har forsøkt å komme i kontakt via kundeservice, men flere forsøk har bare ført "åt skogen". Man kan ikke sende mail - kun bruke kontaktskjema (som selvsagt ikke passer). En gang fikk jeg oppgitt mailadresse, men da fikk jeg tilbakemelding om at adressen ikke var i bruk - med lenke til kontaktskjemaet. Så bar det tilbake til start. Fikk så melding om hjelp til feilretting (hadde jo ikke meldt noen feil siden installasjonen ikke var foretatt. Er fortsatt ikke i mål, og alt dette har medført masse frustrasjoner. Hele saken kunne vært unngått om man hadde oppgitt kontaktinformasjon i Infomailer. Siden avtale er inngått, får jeg stå bindingstiden ut.
Dårlig kundeservice, stabilt nett, men meget dyrt. Ligger en god del høyere enn andre bare pga navn
Men telenor brøyt lnngått avtale om innstall. Av bredbånd for det ble uventet langt å grave.
Trådløst bredbånd som blir saktere og gir dårligere dekning for hvert år. Det startet bra, men nå fungerer det Å og si ikke. Skulle gjerne fått mer hjelp hvor de tilpasset vår bruk og leilighet.
Har ikke dekning på alle rom i huset. Ville hatt prøvetid for å se hvordan internett her virker
Får bare en tredjedel av den bredbandkapasitetet som jeg betaler for. Dette påvirker spesielt tv-en, som hakker ved avspilling på netflix m.m..
Grei tjeneste, men ekstremt dyrt. Get tilbyr samme hastighet til godt under halve prisen her, men det er dessverre ustabilt.