Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter fem dager uten internett og å ha snakket med flere representanter fra Telenor, føler jeg at det ikke ble gjort et reelt forsøk på å løse problemet. Til tross for å ha forklart gjentatte ganger at Wi-Fi-ruteren ikke var problemet og at jeg ønsket direkte tilkobling fra fiberboksen til PCen, virket de fortsatt forvirrede. Selv om de mottok signal om at alt fungerte som det skulle, opplevde jeg ikke det samme. Når jeg til slutt besluttet å skifte leverandør, virket det som de aksepterte dette uten videre innsats.
Veldig dårlig internett som ikke holdet det som er lovet mtp hastighet og gaming! T-We løsningen er klønete.
Telenor er stabilt og bra bortsett fra dyr. Kundeservice er bra. Dem løser alt.
Dyrt og noe lureri på faktura innimellom samt jevnlig prisøkninger
Om du har NOE SOM HELST annet alternativ, så hold deg unna Telenor! I vår kontakt med kundeservice har de både rotet, lagt på og rett og slett løyet. Jeg er sjokkert.
Fikk ny ruter i sommer fordi den vi hadde var “gammel”.Har siden det hatt mye trøbbel med internettet! Det dett ut med ujamne mellomrom, har byttet ruter og skal no bytte antenne igjen!Om det ikke hjelper, er det slutt med Telenor for vår del!
I called them multiple times in order to activate internet in my apartment in borettslag. Borettslag has collective agreement with Telenor. After few talks with them, and after they said internet will be activated soon nothing happened. People with whom I talked were nice, but overall service is terrible.