Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Synes 500 linja inn og ut på Telenors er tregt . Ruter er også ikke bra
Flott oppetid alt ok. Men altfor dyrt. Ikke verdt prisen.dessuten ikke høflig på kundeservice
Fungerer bra, også uten wifi-ruteren deres. Og det er mulig å forhandle på pris - bruk bytte-trussel aktivt
Stabilt og raskt bredbånd, men for høy pris! Lite nedetid
Brukte 3 måneder på å rette en feil. Vi hadde ikke internettkobling disse månedene. Og til tross for 30 telefonsamtaler til Telenor, skjedde det ingenting i saken.
Nettet har vært nede i fem dager.. ringer kundenummer hver dag og de sier at feilen skal rettes opp samme dag … intet skjer .. nå er datapakken ( alltid på nett borte pga fem dagers regel. ) Har vært trofast totalkunde med alle 7 mobiler og bredbånd i mange år. Har kontaktet Telia som ikke kunne hjelpe med bredbånd på grunn av klausul fra Telenor på fiber kanel trukket inn til huset mitt BETALT AV MEG. Jeg leter etter annen løsning og håper at flere blir med i en åpen «kamp «på nettet mot arrogansen til Telenor
Svært dyr, lav hastighet og tidvis vært noe ustabilt.