Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Telenor kan bli bedre på priser, samarbeid og kundeservice. Har du en muntlig avtale om gratis fiber-utbygging kan du bare glemme at den forblir gratis. Skaff deg alt av tilbud og lovnader skriftlig. Om mulig unngår du å ha Telenor i det hele tatt.
Blir fakturert for flere mnd. De sier at det blir fratrukket ved neste reining, altså er jeg bank for Telenor!!! Ikke lett å holde kontroll på hva du betaler her!!!!
Hei! Ved første faktura eller endringer på abonnement, vil påfølgende faktura gjelde for en lengre periode enn vanlig, og er som regel inneværende + neste måned. Man betaler altså månedsprisen i forkant - eksempelvis vil man få faktura for august i juli da man alltid betaler faste utgifter på forhånd, og er vanlig for mobil og internett uansett operatør. Du ser en oversikt over vanlige spørsmål rundt faktura her om noe er uklart : https://www.telenor.no/bedrift/kundeservice/faktura/
Telenor gir meg nesten aldri den hastighet jeg bestilte, jeg har ringt og klaget og da forbedrer det seg noen ganger men kun for noen timer/dager så er jeg tilbake på 1/3 av hastigheten ca 7,5 Mb av 25 Mb som er abonnement.
Hei! Uten å vite eksakt hvordan det testes så må vi anta at dette gjelder trådløst nett, som vil påvirkes av sine omgivelser da dette er radiosignaler. Anbefaler å ta en kikk her for hva man bør være obs på samt hvordan gjøre en mest mulig korrekt hastighetstest for å avklare hva linjen faktisk yter : https://www.telenor.no/kundeservice/internett/test-av-hastighet/
Skjulte abbonementsavgifter. Påtvunget leie av utstyr
Hei! Det er ikke noe problem å kjøpe og bruke egen ruter om du har spesifikke preferanser som vår ruter ikke dekker. Per nå er det krav til dekoder om du har TV, men på sikt vil det komme endringer også her slik at du ikke trenger å leie dekoder om du ikke har behov for den.
God dekning hjemme og i Europa. Raskt. Fin fakturaoversikt.
Har i løpet av de siste 3 ukene vært i kontakt med Telenor fem ganger for å anskaffe modem og ruter, ettersom dette ikke fulgte med leiligheten. Telenors kundeservice er såpass inkompetente at de har klart å sende meg 3 rutere, 2 av de til min gamle adresse, til tross for at jeg eksplitt har bedt om å bli tilsendt modem. Når et modem omsider kom i posten fulgte det ikke med coax-kabel, og modemet får ikke noe signal. Hver gang jeg har ringt inn har den forrige kunderådgiveren ikke skrevet notat, så det er null historikk på saken, sett bort fra de utallige ruterene som har blitt sendt ut. En klagesak ble omsider opprettet, men jeg har ikke hørt noe en uke etter. Dette er så langt under det minimale man forventer.
Hei og beklager dette! Vi får dessverre ikke undersøkt noe nærmere for deg herfra uten et kundenummer for å identifisere hvem du er, og kan ikke annet enn å henvise deg tilbake til kundeservice på 915 09000 for en avklaring på fremdrifts i reklamasjonssaken.
Telefonsamtale med kundeservice i november ifjor på bedrift pga lukking av butikk. Alt var såre enkelt ifølge kundeservice og jeg ga beskjed om oppsigelse som de sa. Plutselig ut av det blå sender de alt til inkasso uten varsel om noe som helst, for både bruddgebyr og utstyr som jeg ventet på kollilapp retur på. Og fremdeles holder de på med utsendelse av fakturaer for noe jeg ikke lenger har. Patetisk . De ble kuttet ut hjemme også pga avtale om månedlig faktura plutselig ble flere på en gang midt i høye strøm fakturaer. Patetisk. Aldri mer
Hei! Anbefaler å ta dette direkte med bedrift sin kundeservice på 915 09000, og be om at det opprettes en reklamasjonssak på forholdet om tidligere henvendelser ikke har gitt en løsning. Man kan enkelt opprette en returlapp via denne siden om du fortsatt ikke har fått sendt tilbake utstyret : https://www.telenor.no/kundeservice/oppsigelse/returslipp/