Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
895 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
895 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#63
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#63 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 895 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
64
50
100
139
542
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Telenor Bredbånd
Telenor Bredbånd har 895 verifiserte omtaler på Bytt.no

Mer offline enn online

Omtale av  Stefan O

Telenor klarer ikke å levere. Bruker du en ruter som ikke tilhører Telenor eller dens leverandør så prøver de å få deg til å "oppdatere" din egen ruter for å kunne gi Telenor tilgang. Den trådløse bredbåndsantennen frakoblet nettverket og selv om de er tilkoblet antennen kan de ikke starte den på nytt og ber deg gjøre det. De lever også kke hastigheten de har fått beskjed om å levere. Selv om det står i kontrakten at de kan levere opp til 100 Mbps så trenger de bare å levere det i kanskje 5 sekunder på en måned. Det er ren svindel.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tråløst bredbånd - elendig kundeservice hos Telenor

Omtale av  Gunn

Fikk tråløst bredbånd i juli -21, og har hatt masse problemer med nettilgangen. Antennen er satt opp feil, og Telenor viser ingen vilje til å rette opp dette. Vi er mer offline enn online, ikke greit når men har hjemmekontor. Det er som å stange hodet i en vegg, du kommer ikke forbi kundeservice. Der sier de at det skal komme en montør i løpet av 1-2 virkedager, og at de har purret på firmaet som skal utføre service. Det er nå 2,5 uker siden vi meldte inn feil siste gang, det skjer ingenting!

ELENDIG kundeservice

Omtale av  Minaa

HEEEELT elendig kundeservice som nekter å åpne nett SELV om vi har betalt fordi "det er prosedyre"...

Kun hjelp å få i kontortiden

Omtale av  Bjørn B

Ruteren slutta å fungere og får opplyst om at det kun er mulig å få hjelp i kontortid fra mandag til fredag. Da skal i alle jeg finne en annen leverandør av bredbånd!

TV og Internett nede!

Omtale av  Carl F. S. R

TV og Internett har vært nede nå i 42 timer! Ny melding om rettetid satt om nye 18 timer. De skriver at det er en kjent feil, så hvis feilen er kjent så må det være enkelt å fikse/rette? Begynner å tro at Telenor ikke akkurat ansetter de skarpeste "kniver" i skuffen. Kanskje de har underleverandører som er ubrukelige? Alltid på nett MY ASS!

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Ansvarsløst av Telenor

Omtale av  Kjell R

Kobbernettet skal nå fases ut og et stort antall internettbrukere må finne en ny løsning for sin internett tilgang. Telenor tilbyr enten fiber eller såkalt trådløst bredbånd. Det viser seg nå at valget mellom disse to ikke er reellt. I strøk der fiber er etablert nekter Telenor meg i praksis å velge trådløst bredbånd. Det medfører at jeg som eneste mulighet må kjøpe meg inn i en privat eid fiberkabel som ligger i nabolaget, til en kostnad på 20-30 tusen, hvis ikke mer. Jeg mener at Telenor her støtter opp om lokal grådighet og lar mindre bemidlede kunder i stikken.

Elendig og treg service

Omtale av  Berntsen

Over en uke siden fiberen ble gravd over av en nisse neddi her, å Telenor sine underlevrandører klarer ikke å utbedre feilen. Telenor kan heller ikke fortelle meg om noen er på saken. Alle på kundeservice meddeler at det ikke er noe de får gjort noe med etc. På facebook får jeg tilbakemelding om at de er for store til at de kan ha døgnbemanning siden de har for mange kunder... Gratulerer med den logikken. Nå er det fredag ettermiddag, å relacom på oppdrag for telenor klarte ikke løse det før 16:00, så da har vi ikke fiber igjennom helgen, denne helgen heller.

Telenor Bredbånd har 895 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Telenor Bredbånd mener

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR