Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
22000 i året for internett og TV er for dyrt. Når de nå annonser en prisøkning som overstiger den generelle prisstigningen er vi på utkikk etter en ny leverandør
Rask linje og ingen problemer. Null problemer med kundeservice.
Fiber: T-We løsning er avhengig av Telenor`s egen ruter for at medfølgende dekoder skal fungere. Apple har egen T-We app som kan installeres på AppleTV, som fungere bedre enn. Dette skyldes pre-konfigurete regler i Telenors ruter, som T-We er avhengige av. Ellers om andre internettl evernadører.
Pågående, aggressive DØRSELGERE som har slått opp base i bygda. Går rundt til oss altifiber kunder for å få oss til å bytte over. Disse guttene her tar ikke et nei for et nei. Jeg har hatt 3 forskjellige personer på døren, hver av dem 2 ganger. Har sagt nei hver gang. De kommer med unnskyldninger som at "min kollega som var her først er sykemeldt, og det er uoversiktlig hva som ble sagt her, så derfor kommer går jeg rundt i området på nytt" Siste mann kom med samme oppspinnet. Skal ALDRI gå over til telenor etter dette, ettersom de blir sure, og ler hånlig når de får et nei, siden dette opplegget er jo så mye bedre, billigere, noe jeg er helt uenig i. I tillegg så pusher de veldig på at dette gjelder nabolagets beste, og når jeg sier nei så går det ut over alle her. Snakkes aldri!
Telenor, best omtalt som stjelenor øker hastighet på fkatura, men ikke på nettet... De leverer gammelt utdatert utstyr som kun takler 400mbps, men tar betalt for 750mbps...
Leverer bra produkt, men lite imøtekommende på pris når kampanjer går ut.
De setter opp prisen veldig mye. Jeg startet på 679,- Er nå på rett over 1000,-. De er faktisk veldig griske som et selskap. De skal jo tjene penger, men når det går over til systematisk utpressing av kundene for at noen på topp skal ta ut utbytte, så lager det litt usmak.