Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De har sagt opp bredbåndsabonnementet vårt to ganger uten varsel. Kundeservicen deres er nesten ikke-eksisterende og den mest inkompetente jeg noen gang har hatt å forholde seg til i mine 40 år. Bortkastede timer på telefonen. Kundeservicepersonell lyver og lover å fikse problemer, men problemene vedvarer. Hold deg unna dem.
Bredbånd fra Telenor er relativt dyrt.. og skal du ha fordelen av alltid på nett krever det mobilabonnement fra Telenor, og der er det veldig dyre.
For dyrt for hytte bruk hvor en er bare deler av året. Jeg har fiber bredbånd fra Telenor også i leiligheten i Harstad.
Bra, men altfor dyrt. Og det legges på prisen ofte.
stabilt + god hastighet, rask og god kundeservice. Høy pris.
Ingen feil og god informasjon ved utbedringer og oppdateringer
Forferdelig kundeservice. Lover utbedringer og trekker tilbake avtaler noen timer senere. Ikke å anbefale. Fiberkabel i ustanselig, men viser liten forståelse for at jeg trenger nett. Ringer kundeservice som sier at de skal sende reparatør, men ingen kommer. Da jeg ringer og purrer, sier de at jeg må vente. En dag eller 2 uker... de vet ikke.