Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forferdelig kundeservice. Lover utbedringer og trekker tilbake avtaler noen timer senere. Ikke å anbefale. Fiberkabel i ustanselig, men viser liten forståelse for at jeg trenger nett. Ringer kundeservice som sier at de skal sende reparatør, men ingen kommer. Da jeg ringer og purrer, sier de at jeg må vente. En dag eller 2 uker... de vet ikke.
Veldig bra internett, ok kundeservice, men veldig stive priser.
Vi ble forespeilet fri tilgang til internett i fritidsbolig men endte opp med dobbel betaling! Kontaktet Telenor om problemet men fikk et negativt svar!
Dette er grisedyrt, og de tar seg mer en godt betalt for sine tjenester. Leveransen er ok, bare en dyr tjeneste..
Problemet med de at det virker som de bare kan forandre pris.Jeg er lei av å måtte ringe inn hvert år for å spørre hvorfor det plutselig setter opp pris.Jeg kommer til å se etter en annen leverandør.
Er ikke i nærheten av å få det jeg betaler for. Har tatt flere målinger på hastighet, og får bare til svar at mine målinger kan de ikke stå inne for.Så ga de meg en link til å teste hastigheten, og samme elendige resultat. Har nå vært tvungen til å være kunde i flere år grunnet få internet tilbydere, og det er Telenor fullstendig klar over. Derfor denne motbydelige arrogansen.
Elendig kundeservice. Masse feil informasjon og nullsamarbeid. Så tapt masse penger pga av ulovlig behandling av selskapet. Så ønsker fast og stabilt samarbeid. Lei av og bytte selskap