Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hver eneste natt fast kl. 02.00 detter nettet ut. alle våre innstillinger er satt riktig. har sjekka så mange ganger. Ringer du telenor for å klage tar de ikke ansvar og problemet er ikke hos dem påstår de. men det er det. disse problemene er oftest hos sentralen til leverandøren. j**la dyre er dem og i forhold til hva du får. velg noe annet. de ender opp med å gjøre deg forbanna slik som jeg har blitt på dem !
Skal bestille bredbånd å må se hvilken leverandør jeg kan få. Telenor sine sider sier "Sjekk hvor raskt nett du kan få her" Skriver inn adresse osv, får så opp; "Bredbånd 5 Bredbånd med god fart og stabilitet. Inkluderer Nettvern og Alltid På Nett-garanti." Ja, hvor raskt er "god fart"? Ingen info om hva Bredbånd 5 er. God fart for oldefar på 80 og meg på 29 kan være to vidt forskjellige ting.
Responderer ikke på feil, ingen vilje til å rette opp. Benytter installatører som voldtar huset. Et forferdelig selskap som passer på å være utilgjengelig for kunden
Bestilte fiber 28.april 2020 til nabohuset pga flytting. Rør ferdiglagt til husvegg. Ble lovet 3-5 ukers levering. Gjentatt kontakt med purring om leveransedato gjennom mai. Tok kundeservice i løgn gjentatte ganger. Fikk en frist for ferdigstillelse 16.juni. Fikk opplyst 16.juni at fristen gjaldt kun kontakte kunden med forslag til dato for installasjon. Tilbud om installasjon fra Entel 29.juni. Ba Telenor om fortgang. Fikk nytt tilbud fra Entel 20.JULI. Det er for meg en gåte at Telenor fremdeles vinner anbud om fiber og bredbåndsdekning i Norske kommuner!
Nettet er nede ganske jevnlig, «oppgraderte» til det 150 og dette funket i en ukes tid før jeg var nede på samme linje som tidligere. Kundeservice er ubrukelige og sender en enten videre eller «alt ser fint ut på vår ende, dette er nok noe på din side» nei vist f#%n er det ikke det jeg har sjekket alt, byttet ut alt for å sjekke. Telenor svindler bare folk med dette. Hadde det ikke vært for at sameiet mitt var dumme nok til å binde seg til Telenor så hadde jeg f#%n ikke rørt dem med en pinne. Bare styr unna disse uærlige svindlerne som overraskende nok klarer å overleve med så dårlig levering og behandling av kundebasen sin. Så fort den eldre generasjon er borte håper jeg Telenor forsvinner ifra denne scenen.
Jeg har bestilt bredbånd fra Telenor i 15 mai og de sendte faktura med en gang på 3700 kr men de sendt monterer i 22 juni og da han komme det skjer ingen ting og sa til meg at det er ikke registeret at du har bestilt bredbånd det står at vil bare fikse den ledning inne i huset. Og jeg vet ikke når skal det komme igjen og jeg betaler fakturer.
Jeg orker ikke å høre navnet ''Telenor'' ... nett er så ustabilt og kundeservice er håpløs! Jeg føler jeg bor i Zimbabwe ...