Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
4 - 8 uker skulle det ta, nå har det gått 7 mnd og de greide til og med å avlyse montøren i dag. 4 - 8 mnd er vel mer riktig. De har ikke kontroll på hvor fiberen ligger og gir ingen tilbakemelding på hva som skjer, jeg har mast og mast om å få vite progresjonen i saken, men ingen som klarer å svare fornuftig på noe som helst. Elendig kundebehandling og null kontroll på eget nett. Altibox reklamerer med "Mest fornøyde kunder i 11 år", det er i hvert fall ikke Viken Fiber sin fortjeneste
Bestilte nett i august, de kom og gravde i starten av oktober, ved bestilling vi ble lovet at vi skulle ha ferdig og brukbart nett før frosten kom. Nå er det gått mange måneder uten at vi har klart å få ordentlig svar på når de kommer og hvorfor de ikke har gjort seg ferdig tidligere.
Bestilte i september ,gravd ferdig for lang tid siden. Når vi ringer ,svarer de det samme hver gang: vi skal få en til å ringe dere. 😡
Etter flere år med breiband/bigblu osv. får man jo veldig dårlig erfaring med internettleverandører. Så etter Vikenfiber kom i hus har det stort sett vært veldig bra. Har hatt en fiberfeil som vi fikk beskjed om både når feilen oppstod og etter den var rettet. Dette var vi jo ikke vant med heller. Hadde en defekt router, og den ble sendt samme dag, og lå i postkassa morgenen dagen etter. Det er ganske imponerende. Kundeservice hos VikenFiber har vært enestående de gangene jeg har vært i kontakt med dem, og jeg ble nok regnet som "vanskelig" hos BigBlu, Good riddance.
Fakturerer for ikke mottatt utstyr i forbindelse med påtvunget oppgradering. Ga opp da de oversendte til inkasso i stedet for å gå i seriøs dialog. Særdeles variabel hastighet, "full fart" er definitivt unntaket.
Veldig useriøse, i over 1 år har di fakturert for noe de ikke leverer oss, etter 1,5 år er fortsatt ikke fiber rør gravd ned til tomtegrense som avtalt. På tross av mange telefoner og purringer skjer det ikke noe. Styr unna hvis mulig. !!!
Fornøyd med kvaliteten, hatt 500/500 Viken fiber på Nordstrand i 2 år. Det er stabilt, får beskjed ved nedetid og fornøyd med linjen. Dessverre overpriset, betaler 1000kr i måneden for dette. Det synes jeg er drøyt.
Ustabilt nett :( så med andre ord ingen forbedring etter overtakelsen fra Eidsiva.
De lovte 1000/1000,men har 100/100. Hvis du skal ha høyere må du kjøpe fra en ekstern leverandør. Jeg betaler over 500 nå. Null stress med installasjon, ryddig og flinke. Sykt pågående selgere.
Min familie har hatt nettet i to år, det ble lagt opp helt nye fiber kabler, begynte med 80/80 hastighet, men måtte oppgradere til 500/500 hastighet pga vi ikke fikk levert riktig hastighet og ble bedt om og oppgradere, var veldig bra de første ukene etter dette, så sank hastigheten, nå blir det ikke levert mer enn rundt 25/25 til 100/100 hastighet (på en god dag)
Kan virkelig anbefales. Vi er kjempe fornøyde. Virkelig å anbefale
Tok 3 måneder for å få fiber installert. Montør kom 4 ganger, pådro omfattende skader på fasaden som viken vil ikke ta ansvar for.
Firmaet er useriøst. Det eneste disse gjør er å sende deg videre til andre folk. Eksperter på å si «dette har ikke jeg noe med, da må du ringe dit og dit». Etter MYE krangling med firmaet for å få dette installert, og ikke minst 6 uker ventetid, kommer de hjem å ødelegger alle teppene mine. Alt var bare å kaste. Forsålene fra skoa var klistra igjen i hele huset og teppene ser f#%n ikke ut. IKKE ANBEFALT!
Prisene bare øker og øker hos de. På noen få år har de økt fra 429 til 679 og hastigheten har ikke økt så mye. Nettet deres oppleves som tidvis ustabilt og de er ikke villige til å bytte gammel router boks. Kundeservicen gir deg standardsvar og de mener du må kable hele huset for at nettet skal bli stabilt i 2020 da de ikke garanterer en dritt stabilitet trådløst.
1 montør kom her og ante tydeligvis ikke hva hun drev med, satt her og ventet 2 t på en annen montør som turte å gå i stige? Jeg fikk regninga på 2000 kr for dette tullballet.
Lett å komme gjennom på telefon og bra service. Ingen uventet nedetid over 4 år som kunde!