Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Litt pendlende internetadgang, men spesielt litt dyrt
Har fått merkbart dårlig wifi de siste månedene. Gradvis blitt værre og værre. Fikk tilbud om å leie utstyr for å fikse det. Synes det er litt frekt. Da dette er ett problem som har oppstått uten at det har skjedd noe som skulle tilsi ytre påvirkninger. Fikk da denne meldingen: Du kan forsøke en reset av sentralen ved å holde inne reset-knappen med en binders e.l i 20 sekunder, men dersom det ikke hjelper, så må jeg opplyse om at vi ikke garanterer trådløse signaler da disse kan bli påvirket av flere faktorer vi ikke kan gjøre noe med (avstand/fysiske hindringer/støy/ditt utstyr). Både hastighet og kvalitet kan derfor variere. Link til vilkår (se punkt 9.2), https://www.altibox.no/privat/kundeservice/vilkar/generelle-vilkar/ De tar altså ikke ansvar for dårlig wifi dekning.
Har ingen internett, og ingen fra kundeservice har forsøkt fikse det på 2 døgn
Synes det er alt for dyrt med over 800kr for en 150/150 linje
Ustabil og treigere en det kan blir lovet. Kundeservice svar på alt er å bruke en ethernet kabel uansett dilemma.
Forferdelig tregt fibernett. Vi har vært i kontakt med de flere ganger, de har byttet router her. Fått topp 10 mbps som er 1 tiendedel for det man betaler for. De har ikke kommet med noen nye løsninger. Samtidig har nettet vært nede i snart 20 timer og kompensasjonen man får er bare avslag på antall timer og ingen plaster på såret.
Dårlig lovet 500 Mbts har 35 Tv kanalene fungerer dårlig også så her vil jeg vekk asap