Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Viken Fiber
2.4
169 verifiserte omtaler

Viken Fiber omtaler og erfaringer

Positiv trend

Viken Fiber opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

2.4
Dårlig
169 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#62
Forferdelig
Viken Fiber er rangert
#62 av 67 fiberleverandørerer
22%
Dårlig
22% anbefaler Viken Fiber
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 169 omtaler om Viken Fiber

FILTRER OMTALER
21
14
25
33
76
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Viken Fiber
Viken Fiber har 169 verifiserte omtaler på Bytt.no

Ventet 1 time og 12 minutter i telefon uten svar.

Omtale av  Tomas

Skulle si opp fiber fordi jeg fikk en mye bedre deal fra Telenor. Tenkte jeg skulle ringe viken fiber for å sjekke med vilkårene rundt oppsigelse... det var så og si ikke mulig.. å vente over èn time uten svar er ikke greit.

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Viken Fiber?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Pris er for høy

Omtale av  Marius

Det er nå blitt altfor dyrt! Men fungerer bra liten eller ingen nedetid.

Umulig å få svar fra dem

Omtale av  Ag

Ble lovet internett i løpet av to uker. Da det hadde gått 3 uker og jeg ikke hadde hørt et pip, ringte jeg for å purre opp. Dagen etter fikk jeg melding fra montøfrimaet om at de ikke kunne komme før om 6 uker. Jeg ringte vf og ba dem fremskydne dette da jeg ble lovet levering innen 3 uker. Det kunne de ikke gjøre noe med og gjemte seg bak den lille skriften: de har 9 måneder på seg for å levere før det ble ansett som avtalebrudd. Angrefristen min var gått ut og jeg måtte bare vente. Sa at jeg da ikke ønsker å få levert nett fra dem dersom de ikke klarer å levere innen to uker, det haster for meg å få på plass nett. Ingen svar. Snakket med flere hos dem den uka og prøvde å få en bekreftelse på oppsigelse eller få hjelp til levering raskere. 3 av 5 la på og ville ikke prate med meg. Sendt dem flere mailer i løpet av fe neste to ukene, uten svar. Snakket med dem flere ganger på tlf, men ingen kan gi meg svar. De sier de skal ordne oppsigelsen, men har fortsatt ikke fått noen bekreftelse. Snakket med ei idag, hun sa så klart jeg forstår og sender deg en mail med bekreftelse på oppsigelse av kundeforholdet. Fikk ingen mail og ringte tilbake etter to timer. Denne nye personen sier at de ikke kan sende en mail fordi saken er videre hos en annen avdeling, noe den også ble sendt til for to uker siden. Når jeg spør hvorfor de ikke har svart, får jeg til svar at jeg må bare vente. Ber om kontaktinfo eller om å bli satt over til den avdelignen: NEI DET GÅR IKKE! Er fortvilet over å sitte her som kunde og ikke få noe som helst svar eller avklaring. Har bestilt nett hos Telia, fikk levert utstyret ila to dager, og har nå nett. Det som bekymrer meg nå er at de skal kunne fakturere meg i ett år fremover uten å ha levert annet enn frustrasjon og hodepine. Til dere som kan, styr unna! Har nå trådløst nett fra Telia, og det funker helt topp. Prisen er også billigere, men det viktigste er å få det man betaler for. Til VF ( kanskje jeg kommer gjennom her siden deres kundeservice er null verdt): send meg en bekreftelse på det dere har lovet meg, nemlig oppsigelse og at jeg blir ferdig med dere en gang for alle! Dere vet hvem jeg er, jeg er ganske sikker på at jeg har pratet med minst 20 personer hos dere de siste 3 ukene, om du som leser ikke vet, spør en kollega! AG

Har ikke brukt dem, men prøvd å kontakte dem for å bestille..

Omtale av  Lars

Gav opp på telefon etter 58 minutter, gav opp på chat etter 15 minutter. Ingen respons.Svarte litt på chat på Facebook etter hvert, så endte opp med å sende en mail. Har et selskap et telefonnummer så får de ta telefonen innen rimelig tid....

Helt elendig service på alle nivåer.

Omtale av  Ola

Unngå hvis du har mulighet å velge en annen leverandør av bredbånd, Altibox.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Dyrt + gammel utsyr

Omtale av  John

Hastihet er bra men dyrt til oppdater gammel utstyr some ikke funker bra. Andre har biliger pakke

Stabilt og raskt, dyrt

Omtale av  Ove

Lite tull med nettet, Viken fiber er gode til å varsle planlagt nedetid. Ingen plutselige brudd. Laveste hastighet er 150Mb/s symmetrisk. Jeg synes nær 800/mnd er dyrt. Laveste hastighet og pris.

Viken Fiber har 169 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Viken Fiber mener

Viken Fiber

Har ikke tilegnet profilen
Viken Fiber deltar ikke på Bytt.no

Viken Fiber har ikke tilegnet sin profil på Bytt.no for å besvare spørsmål, løse problemer eller vise takknemlighet til nye og eksisterende kunder.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no og dermed vise nye og eksisterende kunder at de bryr seg om tilbakemeldinger. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Viken Fiber besvarer ikke omtaler

Viken Fiber har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Viken Fiber henter ikke inn tilbakemeldinger

Viken Fiber benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR