Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Tegnet casko+,motor ,gear og elektro i 2015.Det viste seg at elektro ikke var en del av avtalen lenger. Elektro ble fjernet fra avt.for ca 3år siden. Elektro var hovedgrunnen for at jeg tegnet fors.Har ikke blitt gjort oppmerksom på dette,før jeg skulle melde en skade.Casko + koster som tillegg over kr2000 p.a.
Hei Dag, takk for din melding. Beklagelig at du har hatt den opplevelsen, det skulle vært sendt ut beskjed om dette og komme godt frem i vilkårene som blir sendt ut ved fornyelse. Hilsen Codan
En manglende premiebetaling og oppsigelse!! Fikk sms på manglende betaling i midten av mars, 13.4 var den avsluttet. I Finans Norge sine retningslinjer av forsikring står det: at retningslinjene er å sørge for at flytting og oppsigelse av forsikringsvtaler skjer på en ryddig og kundevennlig måte, samt unngå at kunden kan bli stående uten forsikringsdekning. Noe som skjedde!!! Det skal også forelegge særlige/forhold før en forsikringssvtale kan sies opp av selskapet. Oppsigelsen fra selskapet skal skje skriftelig og den skal være begrunnet. Dette ble ikke gjort. Har prøvd å snakke med. dem men kommer ikke videre. Dårlig kundeservice!!!
236 Hei Elisabeth! Takk for en tilbakemelding på dette. Det sendes ut en faktura og når denne ikke blir betalt, blir det sendt ut purring per post, sms og epost - der vi også informerer om at hvis ikke fakturaen betales, vil forsikringen opphøre. Ta gjerne kontakt på [email protected], slik at vi kan se på dette. Hilsen Codan
Blitt for dyre. Gi et bedre tilbud til kunder over flere år. Ikke være trofast til et selskap, som ikke tar vare på kundene sine.
Hei Knut, Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan gå igjennom avtalen du har hos oss idag. Du kan sende epost til [email protected] eller ringe direkte på 408 06 300 Hilsen oss i Codan
Pris har endret seg dramatisk mye uten noe forklaring. Har kjørt feilfritt så lenge vi har hat Codan
Hei Arnt! Takk for din melding. Vi ser gjerne over prisen på din forsikringsavtale. Send oss en mail på [email protected] eller ring direkte på 408 06 300. Hilsen Codan
Får rask tilbakemelding på spørsmål og hjelp med forsikringene mine.
Det var lite skjemautfylling. Bare kort redgjørelse for de faktiske forhold. resten ordnet Codan og bilverkstedet. kunne gjerne sløyfet skadeskjemaet også. jeg var og er fullt kapabel til å redgjøre for fakta når det bare er en part .
Hei Martin! Takk for at du tok deg tid til å skrive om din erfaring ved skadeoppgjør, det setter vi pris på. Hilsen Codan :)
Vannskade sokkel, med inntrenging av vann som ikke ble oppdaget i tide. Skader på soverom som de påstår min forsikring ikke dekker. Har aldri hatt skade i de 15 årene jeg har vært kunde.
fin kundeservice, men dårlig at man ikke kan endre forsikring selv
er bra fornøyd med dem men da jeg har byttet bil vil jeg bare innhente tilbud fra andre da jeg tror dette er sunt
Hei Kurt, hyggelig å høre at du er fornøyd:) Hilsen Codan
Setter liten pris på at selgere fra Codan ringer, selv om mobilnummer er stengt i BRR. Det er useriøst.
Hei Lars, Takk for din melding. Dette skal selvfølgelig ikke skje. Vanskelig for meg å finne kontaktinformasjon på deg ut i fra kun fornavn. Send oss gjerne ditt nummer til [email protected], så skal vi sørge for at du blir fjernet hos oss. Hilsen Codan
Enkle å kontakte. Følger opp. Problemfritt oppgjør etter assistanse med bil.
Legger frem pris over telefon, helt annen pris blir sendt pr epost. Holder ikke det som blir lovt.
Greit selskap med god service. Men ikke erfaring med skade oppgjør
Frossent vann med skade og utgifter til midlertidig løsning. Tok telefonkontakt med Codan og ble raskt satt over til en imøtekommende og løsningsorientert saksbehandler som også viste uvanlig kjapp oppfatningsevne. Ingen behov for gjentakelser og presiseringer fra min side. Smidig, kjapp og profesjonell service!
Hei Ulla! Takk for en hyggelig og fin tilbakemelding. Denne gode tilbakemeldingen skal jeg ta videre med skadeavdelingen :) Hilsen oss i Codan
Min erfaring med Codan er at dei er solid forsikringsselskap, som finner løysninger til kundane. Kundeservice er meget bra, fant fort fram til ulike løysninger på mi problemstilling, der eg som kunde kunne velge fritt.
Hei Runar! Takk for at du tok deg tid til å skrive en så fin tilbakemelding, det setter vi pris på :) Hilsen Codan