Codan Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Flinke og imøtekommende. Fremstår profesjonelle og er enkel å få tak i.
Hei Andreas, Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en fortsatt fin sommer. Hilsen oss i Codan
Dropp innboforsikring hos codan - dårlig kundebehandling etter boligbrann - vage regler på erstatning-de trekker fra veldig mye på alder//slitasje - du sitter igjen med 8 til 10 % av verdiene som du hadde før brann i bolig .
Ringt til Kundeservice i 25 minutter nå. Får fortsatt beskjed at jeg er nummer 20 i køen.
Hei Eirik! Dessverre så har vi hatt en travel sommer med både sykdom og ferieavikling, må bare beklage at det har tatt litt ekstra tid å få kontakt. Håper du fikk tak i oss tilslutt. Hilsen oss i Codan.
veldig fornøyd men de er litt for dyre for meg,etter en ulykke har jeg litt tynnere lommebok dessverre.
Har bra kundeservice og bra priser på forsikringene. Har hatt ett uhell og fikk, raskt og uten problemer, dekket mine utgifter.
Hei Rita, Hyggelig å høre at du er fornøyd med skadeoppgjøret ditt. Takk for at du tok deg tid til å skrive en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Hilsen Codan
Lit dyr.kan blir bilegere peiser. Kan gi bedre bonuser.
Hei Tomasz! Send oss gjerne en mail til [email protected], slik at vi kan se på prisen på dine forsikringer. Hilsen oss i Codan
Uenigheter mellom meg og saksbehandler angående forsikring på huset. Jeg bor i enebolig sammen med mannen min og to skole barn, vi har tre soverom totalt. Min og mannen min sin er nede, og soverommene oppe tilhører barna. To måneder tilbake, startet det en brann i et av rommene i andre etasje, men begge rommene ble hardt rammet av brannskader. Branner førte til mye røyk, som har spredt seg videre i hele huset. Vi har bodd på annet sted i mellomtiden til huset vårt er klart til å flytte tilbake igjen. Saksbehandleren har bedt oss nylig om å flytte tilbake, men huset er fortsatt ikke ferdig fikset. Han mener vi som en familie på fire, skal klare å presse oss inn i et soverom på 10 kvadratmeter, hvor det i tillegg er dårlig luft pga røykskader. Han har sagt at vi eventuelt kan ta i bruk stuen som et sted for å sove, men arbeiderne som fikser andre etasje, må gå forbi stuen, noe som kommer til å by på mye støy og lite privatliv. Siden saksbehandler ba oss om å flytte tilbake i huset, tok vi rådet og prøvde det ut. Det endte opp at vi måtte dra fra eneboligen vår midt på natta på grunn av dårlig luft og lite plass. Hver gang jeg sender en klage skriftlig, får jeg aldri responsen tilbake skriftlig, men muntlig . Han ringer meg opp og diskuterer problemene. Hver gang jeg sender inn en klage skylder saksbehandler på takstmann og takstmann på saksbehandler. Jeg føler at saksbehandleren sammen med takstmann prøver å gjøre et forsøk på å lure meg. Jeg har følt på dårlig kommunikasjon og uhyggelig stemning under hele samtalen, og følt meg lite komfortabel. Jeg kunne ønske at situasjon hadde blitt behandlet på en mye bedre måte, hvor kommunikasjonen kunne vært holdt på et mye høyere nivå. Atmosfæren kunne også ha vært forbedret. Jeg ba saksbehandler om å sende en skriftlig versjon av samtalen vår angående boligen, hvor du blant annet nevnte at vi kunne sove i stuen og var uvitende om antall soverom vi hadde i første etasje. Sove i stuen er ikke aktuelt, med tanke på at arbeiderne som jobber oppe må gå forbi for å kunne gå opp til andre etasje. Jeg sliter allerede med søvn pga tungpust, og har vært i sykemelding frem til nå på grunn av det, og dersom noen skal går opp og ned, og lager støy, blir det ikke noe bedre. Saksbehandler sammenlignet også situasjonen min med en som bor i leilighet, og ba meg tenke hvordan de klarte å leve på et ettroms leilighet. I motsetning til dem har jeg en familie på fire, i tillegg til at jeg betaler forsikring for en enebolig og ikke en leilighet, som er relativt billigere. Det har vært lite kommunikasjon mellom dere og takstmann, hvor dere anklager hverandre dersom noe går galt og jeg trenger derfor samtalene og forhandlingene våre skriftlig, slik at jeg kan ta saken videre.
Hei! Takk for at du tok deg tid til å skrive en utfyllende tilbakemelding til oss. Vi får dessverre ikke uttale oss om skadesaker i åpent forum. Send oss gjerne klagen på epost til [email protected], slik at vi kan ta dette videre. Hilsen Codan
Billigere ,hyggelig kontakt person,og flink til å fortelle meg hva som er best
Hei Marit! Takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fortsatt fin sommer. Hilsen Codan
grei forsikring men mistet kunderådgiveren jeg hadde.
Hei Paul! Hyggelig at du gir oss fire stjerner, det setter vi stor pris på. Ta gjerne kontakt på [email protected], så skal vi få satt opp en ny kunderådgiver til deg :) Hilsen oss i Codan
Bra i starten. Vanskelig å få kontakt med etterhvert. Utrolig dårlig oppfølging når du får skade. Alt ok så lenge pengene kun skal gå en vei... til Codan!
Hei Magnus, trist å høre at du ikke fikk den hjelpen du forventet av skadeavdelingen. Vi gjør alt iv kan for å sikre riktig og god behandling av saken i henhold til vilkår og praksis. Sends oss gjerne en formell klage til [email protected] Hilsen oss i Codan
Innlogging til mine sider med bank id, virker ikke! De fortsetter å sende faktura for forsikring som er meldt opphørt, dette i flere måneder. Svert lite tillitsskapende
Hei Ralph. Beklager at du har hatt problemer med å logge inn på mine sider med bank-id, vi er på saken med å fikse dette. Et lite tips er å slette netthistorikken din. Ta gjerne kontakt på [email protected], slik at vi kan se på saken med opphør av forsikring. Hilsen Codan
Parafinlekkasje i nabolaget som spredde seg i hele gaten, veldokumentert fra kommune og brannvesen samt de sa selv de hadde flere i samme gaten. Underetg ubeboelig i 14 dager pga dette og datter måtte flytte ut til din mor i perioden. Fikk et enkelt og velfungerende tiltak med en undertrykksvifte i en drøy uke. Fikk dekning for klesvask av lagret tøy på kr 2950 (!) (Utrolig høy takst for rundt 7-8 maskiner, noe som jeg aldri ba om og en faktura på over 7000,- !! Pga differanse på egenandel boligforsikring. Om så er rett vil jeg nå gjerne se utregning før jeg betaler, noe som var vanskelig. Jeg ble heller aldri på noe tidspunkt orientert om dette under saken. Hverken av codan, takstmann eller recover. Ringte og ba om redegjørelse for dette regnestykket og ble møtt av en særdeles nedlatende kundebehandler. Jeg betaler over 17000 året forsikring og enkel matematikk tilsier at de til syvende og sist gjorde et dårlig valg da jeg byttet selskap pga arrogansen. Føles urettferdig å måtte betale for en skade forvoldt av en annen da det er nettopp det jeg har tegnet forsikring for å unngå. Hadde jeg nå enda vært så smart at jeg lot parajumperen bli i det rommet istedet for å redde den, ville jeg iallefall komme i null, dog uten jakke.. :p
Hei Bjørn, Takk for at du tok deg tid til å skrive denne meldingen. Vi gjør så godt vi kan med behandling av skadesaker i henhold til vilkår og praksis. Hvis ønskelig, send oss gjerne en formell klage til [email protected] slik at vi kan ta dette videre med riktig avdeling. Hilsen Codan
Opplevde kompetente personer som virkelig brydde seg om med og mitt behov. Anbefaler codan til alle som er på jakt etter en solid forsikring
God dag Martin! Tusen takk for en kjempe fin tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på :) Hilsen Codan
Kjørt skadefritt flere år men uansett blir premien bare dyrere.Mener det ikke er riktig og betale får andres skader.Så lenge andre betaler får uvettig kjøring så lærer dem aldri.Nei nok er nok.
Hei Peter, Dessverre er det slik at forsikring er et spleiselag på tvers av alle som har forsikring, men det skal selvfølgelig ikke være slik at prisen går opp mye hvert år ved skadefri kjøring. Send oss gjerne en mail til [email protected], slik at vi får sett over premien. Hilsen oss i Codan
Kjapt oppgjør og hjelpsom kundebehandler. Tar tlf morgen som kveld.
Lette å ha med å gjøre. Fin og lett tilgjengelig nettside. Har ikke hatt skader, så har enda ikke prøvd det.
Hei Svein, Takk for en fin tilbakemelding. Hvis du er så uheldig å må bruke forsikringen i fremtiden, vil vi selvfølgelig stå klar til å hjelpe deg! Hilsen Codan