Eika Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ikke stoler på informasjonen gitt på telefon av Eika "redninger sentral". Sørg for at de sender en SMS som bekrefter samtalen og hva de skal dekke, ellers ved kontakt med Eika Autorisert skadekonsulent motorvognforsikring vil denne informasjonen bli motbevist og du vil bli ansvarlig for utgiftene som påløper når Eika "redninger sentral" opprinnelig oppga at de ville dekke. Eika Autorisert skadekonsulent motorvognforsikring på spørsmål om hva jeg har krav på i henhold til forsikringsvilkårene, er de ikke villige eller behjelpelige med å gi slik informasjon, noe som er ekstremt frustrerende. Bilverdiinnstilling, Eika Autorisert skadekonsulent motorvognforsikring vil ikke gå i dialog selv om du kan dokumentere via FINN og annen 3. parts verdivurdering at deres verdivurdering er 20% avslag, deres svar er arrogant, det er bare å ta det eller la det være.
Tar sykt lang tid og tidligere ble oppgjør trenert helt bort. Virker kun som de er ute etter å gjøre livet ditt surt
Økte premien med 25 pst. 6 mnd. etter at jeg tegnet forsikringen. Ingenting endret, bare åpnet de nye forsikringsdokumemtene og der var prisen økt fra 9700 til 12086
Flykt!!! Disse forklarer deg ikke rettigheter. Tar betaling for fiktive ting eller dobbelt betaling.Eks. Hadde kasko pluss ble kjørt over av en 3-4 tonn tung lastebil blitt invalid og lever i et smertehelvete fikk skylda og regress og beskyldninger om og ha vært påvirket av alkohol , er avholdsmann og har ikke drukket alkohol siden 17-18 års alderen nå er jeg 46 nå må jeg i tillegg gå til sak mot de da jeg nettopp mista sannboer og livspartner gjennom 23 år som etterlot seg meg og to sønner . De har sørga for og holde meg blakk og trekt dyre forsikringer for bil som er vraket. De har ikke betalt meg en krone vært nedlatende , løgnaktige og driver rett og slett med likskjending slik de lyver og sjikanerer, beskylder i denne tunge tiden , bare for og slippe betale ut penger jeg klart har krav på. Sjokkert!!
Enkelt og greit å forholde seg til. Har ingen dårlige erfaringer, men heller ikke hatt skader
De ga meg feil informasjon iht en forsikringssak, og nektet for hva de hadde sagt i ettertid. Dette endte opp meg og koste meg surt Pass på at dere tar opp tlf samtaler for å dokumentere hva de sier kontra hva de gjør i etterkant. Mailen deres kan være litt vag, og kan tolkes deres vei i etterkant.