Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos enter i 4 år. Har null skade i de 4 årene. Bilen var forsikret til og med 31.12.16 jeg ringte å byttet navn på avtalen vår fra firma til privat. Betalte faktura for hele året 2017 den 4 og var uheldig den 5 da bakruta knuste. Kom ikke fram i tlf måtte sende flere mail og mange tlf med uerfaren saksbehandler og etter 4 dager får jeg beskjed at i og meg jeg var mellom to avtaler! Gjelder ikke forsikringen min!!! Og de kan ikke hjelpe meg!!!! Jeg har hørt og lest at det er god del kunder som har byttet pga når det gjelder å få hjelp, da er ENTER uten ❤.
Håpløs lang ventetid på tlf, 28 min...
Kjenner meg heller ikke igjen i de dårlige vurderingene av Enter forsikring. Selv har jeg ikke hatt så mange skader, men senest i forbindelse med skifte av frontruteglass opplevde jeg en problemfri og enkel skadedekning. Enter er av de rimeligste forskringene på el-bil! Litt treig kundeservice på telefon, men de digitale tjenestene har kjapp respons.
Var uheldig og et tre blåste overende og landet i front på bilen da jeg var på vei hjem fra Østlandet. Skade på over 20000,- (trodde jeg). Første skade jeg har hatt, i hele mitt 40+ lange liv. Oppjusterte en stund tidligere mine km fra 12 til 25000km. Noe som gir økt risiko og dermed økte utgifter for meg på nesten 8000,- 75% bonus. Da skaden skjedde, var kundeinfo litt rådvill om hvordan jeg skulle gå frem, men vi fikk bestilt veihjelp kr 500,-. Egenandel på verkstedet var 4000,- så sum er nå ca. 12000,- Jeg fikk en kort melding pr. e-post at skaden var betalt, 21 000,- og dette medførte tap av bonus.. Tap av bonus? Hvor mye? Info kom med en ekstra regning på ca. 3000,- med et bonustap på 15%. Hvordan kan det ha seg at du betaler så mye for risiko, som er akseptert av begge parter, og så skal jeg tape bonus for en uforskyldt hendelse? Ikke kjørte jeg i fylla, over fartsgrensen, rota med telefonen etc. Og, her skulle det økonomiske krav blitt rettet til Statens veivesen som forvalter eiendom langsmed europavei. Kanskje de ikke gidder, kanskje de får dobbelt opp. Nei, et forsikringsselskap med så dårlig hjerte at det går ut over klar tankegang og vurderingsevne. Styr unna.
Nytt tilbud på over 40000. 6-14000 hos konkurrerende selskap.
Synes de har vært greie, jeg krasjet og det var min skyld, men de reduserte ikke bonus og økte ikke forsikringspremien. Er også fornøyd med innboforsikringen jeg har i Enter. Har reiseforsikring i Enter også, men ikke noen erfaring der siden jeg ikke har skadet meg på reise. Fraråder derimot å ha husforsikring i Enter siden det er Tryg som tar over saken fordi Enter er et underselskap av Tryg. Alle saksbehandlerne jeg har snakket med i Enter er kjempetrivelige, hyggelige, ærlige og svarer raskt på e post!
Jeg har hatt Enter forsikring i flere år og kan ikke bekrefte de dårlige erfaringer rapportert her, men samtidig har jeg hatt få skader ved bilen. Jeg hadde en skade i møte med en elg, dette tok forhandleren med Enter uten at det var noe problem. Avgift ble mindre fra år til år, så her var det heller ikke noe problem. Når jeg etter tilsendt faktura ønsket å sette ned årlige km, så ble dette gjort fort og ukomplisert, selv om de da ja fikk et mindre beløp fra meg.