Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kjøte fabrikk-ny bil, og Enter ble satt som forsikringsselskap. Når jeg så flyttet, satte de ned bonusen fra 75>3+ år, til 40% og etterfakturerte meg med forklaringen " vi fant ikke noe dokumentasjon på annet" .. selv når da dette ble dokumentert nektet de å endre, med forklaringen at DERES system hadde låst faktura. De hadde tydeligvis ikke hørt om kreditnota eller alt annet en helt normal bedrift kan gjøre, etter helt normale forretningsrutiner. Styr unna for alt i verden - Hos Enter er det pengene først, alt annet - ikke relevant.
Prisen på forsikring gikk opp mye fra fjoråret. Ba om nytt tilbud og fikk muntlig en lavere årssum. Når ny regning kom var den vesentlig høyere enn opprinnelig sum. Tilbudet jeg fikk var altså dyrere enn opprinnelig sum. DÅRLIG TILBUD VIL JEG PÅSTÅ!!!
Spesielt billig for folk under 23 år på bilforsikring.
For 1 år siden ble jeg fortalt av en kundebehandler hos Enter at den prisen jeg fikk på forsikring fra disse ikke skulle endre seg i de 3 årene jeg leaset bilen, for de drev ikke med lokketilbud. Nå skal det vise seg at etter 1 år, så skrur de prisen opp med mer enn 45%. Det er det frekkeste. Ingen tvil om at prisen var god det første året, men å så være så frekke å lyve finner jeg meg faktisk ikke i. Jeg har nå byttet til Gjensidige via NAF som i dag gir meg en billigere forsikring enn det Enter har skrudd opp prisen sin til.
Har savnet info/tilbud. Registrerer at det er mange tilbud i markedet, og svært vanlig at de fleste aktører fraviker hverandre. Spesielt på pris
Styr unna selskapet. har vært ''medlem' siden 2011, men nå byttet jeg til IF. 1. helt umulig å kontrollere fakturaer mot hva man skal betale 2. Det går ikke an å sende de e-post, bare en latterlig chat boot- gidder ikke bruke tid på å ringe de hver gang en faktura ikke stemmer- så vil jeg jo gjerne sende bevis på hva jeg har betalt også. 3. kjørt skadefritt uten skyld siden 1986. kjørte på rådyr på natten, og de nektet å utbedre skader fordi ved en '' misforståelse'' så hadde ikke de oppjustert km min på bilen. jeg ga beskjed om km da jeg kjøpte den, men de hadde satt inn lavere tall oppsummering: det er mange hyggelige selskaper der ute som tar kunder på alvor, ble verre etter fusjon med tryg as Rune
Bonusen min har økt med 40% siden oppstart, forsikringen har økt i pris med 30% i samme tidsrom. I tillegg er de frekke på svar fra kundeservice (om man i det hele tatt får svar). Styr unna dette selskapet, det eneste som er bra er lokketilbudet man får i det man bytter over dit, i det man har blitt kunde er de ikke opptatt av å ta vare på deg lenger.