Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gikk i fra Enter over til Gjensidige for litt øve et år siden å fikk nylig regning på 3000kr et år etter som de kaller slutt oppgjør, det vil si jeg skal betale på km et helt år hos enter som jeg sa opp for ett år siden, syns dette er useriøst så skal gå videre med dette, tips: styyr unna enter forsikring, dyrt å vere kunde og dyrt å ikke vere kunde hos dem etterpå.
Med bonus på 75%+5år sitter jeg igjen med 40% bonus etter bil skade på for 17000kr. Om jeg hadde forsikring i mitt gamle selskap, hadde jeg fremdeles hatt bonus på 70%+1år. Dette kaller jeg røveri og fraråder at noen bruker dette selskap.
Styr unna! Horrible kostnader som ikke gir mening. Banken min fikk helt sjokk når de fikk tilsyn i hva jeg egentlig betalte i forsikring i måneden. Jeg byttet forsikring, og sparte 2000 kr i måneden! Men det topper seg ikke der. Jeg fikk nettopp en regning på sluttoppgjør, på hele 4000 kr. Det verste med dette sluttoppgjøret er at det er beregnet for måneder jeg faktisk har sagt opp forsikringen, og ikke engang benyttet meg av det. Anbefaler INGEN dette forferdelige selskapet!
De tar ikke telefonen kun telefonsvarer med støyende musikk og en forferdelig stemme som sier at man skal taste 1 for riktig telefon nummer eller endre tast 2. Og så kommer det at de ringer deg tilbake, det gjør de ikke! Dårlig service for oss kunder! Man kan lure på hva man betaler for å opprettholde et slikt selskap. Dette kan man bare ikke godta, Skammelig!!
Fått bedre tilbud på et kjøretøy av en konkurrent, lite villige til å gi bedre tilbud til meg enda jeg har alle forsikringer hos dem i over 20 år.
Ingen problemer. Blir som avtalt. Kan anbefales på det sterkeste. Har kjempegod dekning og gode priser.
Jeg har vært kunde hos enter i 4 år. Har null skade i de 4 årene. Bilen var forsikret til og med 31.12.16 jeg ringte å byttet navn på avtalen vår fra firma til privat. Betalte faktura for hele året 2017 den 4 og var uheldig den 5 da bakruta knuste. Kom ikke fram i tlf måtte sende flere mail og mange tlf med uerfaren saksbehandler og etter 4 dager får jeg beskjed at i og meg jeg var mellom to avtaler! Gjelder ikke forsikringen min!!! Og de kan ikke hjelpe meg!!!! Jeg har hørt og lest at det er god del kunder som har byttet pga når det gjelder å få hjelp, da er ENTER uten ❤.