Enter Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hyggelige folk, gode dekninger og gode priser. Bare gode ting å si om Enter!
18000 pr år for 10 år gammel vw passat. Sjekk umiddelbart hva dere betaler i premie til dette særdeles useriøse selskapet.
Fikk min bil påkjørt av en Nettbuss.Tre andre biler på samme gate med samme skade og de fikk sine oppgjør men ikke på min bil da Enter ikke ville kjøre denne saken opp mot forsikringsselskapet til Nettbuss. Leverte inn min MB til Bertel O Stenn, fikk utlevert en Fiat 500 som leie bil, uten vinter utstyr. Da vet du at du er langt ned på prioritetsskalaen hos selskapet.
Jeg gikk for enter forsikring (med vilje små bokstaver, de fortjener ikke store) etter anbefaling fra bilforhandler. Etter en for sen betaling grunnet misforståelse, som ble ordnet opp i med en gang, fikk jeg beskjed at når alt var betalt fortsatte forsikringen med samme avtale. Jeg tar kontakt for å dobbeltsjekke at alt er i orden, og da kommer beskjeden om at prisen hadde gått opp med 350,- kroner i måneden om jeg fortsatt ville bruke de som forsikringsselskap. De har da avsluttet min forsikring uten å gi beskjed, noe som har resultert i dagsbøter fordi bilen er uforsikret. Jeg tar igjen kontakt med enter, og møter en meget spydig dame da jeg forteller min historie, og attpåtil velger hun å legge på telefonen når jeg sier jeg ikke kommer til å bruke enter igjen. Dette er helt uhørt, og jeg anbefaler absolutt ingen å bruke dette selskapet. Om du ikke orker å lese hele, HOLD DERE UNNA DETTE SELSKAPET. Useriøst og uten interne kontroller.
Følger ikke opp ved skadeoppgjør. Tar alt for lang tid!
Eneste selskapet som ikke forlangte ågerpris for at jeg skulle forsikre bilen min. Kjøpte min første bil i en alder av 29, men fikk likevel 75% bonus av enter. Neste forsikringsselskap på listen var over 4000 kroner dyrere per år. Meget godt!
Etter å ha fått en stor forvirrende regning tidligere i år, ringte jeg naturligvis kundeservice og spurte forvirrende om hjelp. Der ble jeg møtt av en hyggelig medarbeider som sa at jeg ikke hadde noe å bekymre meg over, og at feilen med beløpet var gjort fra deres side. Lettet og fornøyd med bra service la jeg på røret. Men, i dag, fire måneder senere, får jeg igjen en regning med uforklarlig stort beløp. Så igjen ringte jeg kundeservice og ba om hjelp. Denne gangen fikk jeg beskjed om at regningen var en purring fra 4 måneder siden fra en regning jeg ikke hadde betalt, men som jeg hadde fått beskjed av hennes kollega om at jeg ikke skulle tenke på. At et forsikringsselskap ikke har orden i sakene sine og ikke eier system og kommunikasjon, er helt forbausende. Jeg sitter igjen med en følelse av å bli lurt og ført bak lyset, med en stor regning jeg er tvunget til å betale på bakgrunn av selskapets feilaktige informasjon. Jeg kommer til å bytte forsikringsselskap på bakgrunn av uprofesjonaliteten ved dette forsikringsselskapet.