Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskapet nektet å erstatte en gjenstand som ble stjålet på reise. De valgte å omtale det som stjålet hittegods da jeg ikke kunne bevise at tyven hadde stjålet det fra veska.
Fremtind har meget hyggelige og dyktige kundebehandlere. Anbefales på det sterkeste!
Kom kjapt i kontakt med saksbehandlere som forklart bl.a. korleis eg skulle gå fram med skademeldinga. Fra skademeldinga var sendt til forsikrings takstmannen tok kntakt gkk det vel 1 døgn og under denne samtalen vart vi fort enige om pris på vraket. Fra kontakt m/skademeldinga til oppgjør gikk de 1 uke. Derfor er undertegnede godt fornøygd med FREMTIND forsikringsselskap og forteller venner om dette forsikringsselskap
Alt har gått veldig raskt og fint Raskt kontakt med takstmann Han sendte info til saksbehandler med en gang og oppgjøret kom med en gang Ble forespeilet noen dager men det stemte ikke Kom etter en dag
Ingen problem å melde "skaden" på reiseforsikring. Oppgjøret kom på konto. En tlf fra hyggelig ansatt, så var saken løst! Ettersom jeg mener at oppgjøret er viktigst når det gjelder forsikring, så kan jeg anbefalle Fremtind.
I mine nylige saker har Fremtind vært raske til å behandle mine saker, og gitt gode forklaringer der det har vært ønskelig. Søknadsskjemaet er godt og enkelt, men på noen spørsmål flytter svaret seg mellom ja og nei når du scroller nedover/oppover på siden. Hvis du ikke passer veldig på, er det lett at svaret på spørsmålet blir feil uten at du mente/ønsket å endre det f eks fra nei til ja.
Jeg blir raskt kontaktet av kundekonsulent etter behov og sakene mine blir behandlet raskt og effektivt. Utrolig fornøyd med mine opplevelser med Fremtind Forsikring
Veldig fornøyd, rask tilbake meldinger og med vilje til å finne løsninger.
Alt ble ordnet på nett. Ingen kundekontakt men det løste seg fint.
Opplevde at telefonen min fløy mellom to etasjer hjemme hos meg etter et lite slipptak ved trappen. Telefon i tusen knas. Fikk ny to dager etter. Null stress og særdeles fornøyd med Fremtind. Anbefales!
God dialog, god informasjon, løsningsorienterte saksbehandlere. Rask og smidig saksbehandling og oppgjør
Anbefales for rask saksbehandling og dyktig saksbehandler
Fikk svært god hjelp på telefon og imponerende raskt saksbehandling.
Raskt, effektivt og korrekt oppgjør. Jeg ble trodd på mitt ord.
Det her er tragiske greier, en vannskade i kjeller der utstyr og diverse for rundt 60tusen gikk til skogen! Meldte inn saken for over en måned siden, fortsatt ikke fått noe riktig svar! Ringer man blir man kastet rundt som en ball og får bare dårlige unnskyldninger og svar hele tiden, kjennes ut som at de ikke tror deg og vil absolutt ikke hjelpe! Nei, her blir det bytting dessverre! Helt forferdelig kundservice
skulle gjerne tenkt meg å ha en fast perosn å forholde meg til.