Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har nesten aldri hatt en sak med de, men når hunden vår ble syk og måtte avlives, så klarte de å vri seg unna utbetaling for avliving.
Har byttet forsikring for de jeg lot meg overtalt og det viser premie er kr. 1200,- dyrere. Da min bil er skadet og motparten erstatter. Takstmann verdsatt 30.000kr, så ringer fremtiden meg og prutet lang ned. Hvorfor gjorde han det? Han skulle satt et høyt krav overfor motparten enn å presse meg til å godta en lav erstatning
Meldte skade på nett, rask og effektiv service ,samt hurtig utbetaling etter skade.
Fort gjort på PC. Rask tilbakemelding og raskt oppgjør.
Underentreprenørene har for dålig oppfølging av skaden de skal utføre og jeg selv måtte følge opp dette å brukte mange timer på det
Kundeservice og saksbehandling gis toppscore fra meg. Jeg har innboforsikring gjennom mitt medlemskap i Industri & Energi.
Bruk mer kjønn i enkelt saker Vi måtte spørre om fremgangen, men det var Dere som skulle kontakte oss, det er dårlig. Se mer på helheten i en sak når folk forklarer sitt problem.
Rask saksbehandling, og etter min mening et riktig oppgjør.
Det er enkelt, veldig trygt og billig å ha forsikringene sine hos Fremtind. De sakene jeg har meldt inn blir tatt tak i med en gang og respondert på kjapt.
Mye arbeid for liten erstatning. Høy egenandel.?!
Se tittel over. Den urettmessige korrigeringen er påklaget, men ikke svart opp av Fremtind.
Saken ble raskt og ryddig behandlet. Fremtind forsikring anbefales med dette.
Hvis man kan forholde seg til en saksbehandler er dette veldig bra.
Den er bra, har ikke hatt noe å si på forsikringene i det hele tatt.
Føler at når kommer til erstatnigskrav så prøver selskapet å unngå ansvar for erstatningskravet
Var på båttur, og skadet et drev av gjenstand som lå i sjøen. Heldigvis var det 2 drev på båten, så jeg kom meg til hjemmehavn selv. Fikk båten satt på land, og drevet ble demontert. Skaden var så stor at det ble vraket dagen etter av takstmann fra Fremtind. Fikk tak i et overhalt drev av en forhandler, som monterte det to dager senere. Kostnaden av denne skaden var på min konto 2 dager etterpå. Jeg er strålende fornøyd med hvor hurtig alt gikk fra skaden ble meldt til oppgjøret var på min konto.