Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Sendte noen mailer og fikk ikke svar. Ringte noen ganger. Da fikk jeg svar. Var ikke lett. Vanskelig å få leiebil pga fellesferie og forsikringen dekket ikke nok til å få sjuseter som jeg selv hadde inne på verksted. Så ble tungvint å få med familien på ferie. Bør bli bedre på kundeservice og svartid.
Skadesaken ble ordnet uten problemer for meg. Er fornøyd.
Som Saga kunde i DNB, så svarer ikke forhåpningene somkunde i det hele tatt med behandlingen fra Fremtind, forferdelig vanskelig å komme i kontakt med kundebehandlere, å (standard) avtalene dekker svært lite når man leser seg opp på de, eller finner ut når skaden har skjedd. Så takk for ingen ting, å jeg flytter til annet selskap
Jeg kunne ikke vært mer fornøyd med behandlingen av saken min. Effektiv og hyggelig kommunikasjon. Fikk raskt beskjed da noe manglet i skjemaet. Alt var ferdig i løpet av en uke.
Rask og oversiktlig behandling av saken. Det gikk mer eller mindre av seg selv hele prosessen. Opplevelsen var alt i alt en fornøyelse.
Skade etter Lyn og regnvær.Kloakk i kjeller. Satt godt over 1 time for komme gjennom på tlf ( måtte gi opp) Litt sånn ovenfra og ned holdning fra saksbehandler. Følte oss som kjeltringer. Første og siste gang vi bruker den forsikringen. Bytter til noe bedre. Vi hadde heldigvis husforsikringen et annet sted (KLP) Der var de hyggelig og imøtekommende,
Vi hadde ødelagt kjøtt i fryseren da sikringen var gått da vi var på ferie . Hadde ikke trodd at det var så enkelt og greit etter å kontaktet saksbehandler . Har hørt at at det kan være omfattende med et skjemavelde mm. så gruet meg egentlig litt til å ringe . Positivt overrasket - effektiv og god saksbehandling !
Utrolig treg saksbehandling, flere saksbehandlere med ulike krav til dokumentasjon etc og en ekkel følelse av mistenkeliggjøring - uverdig, rett og slett.
Forsikrings sakene mine er blitt behandlet raskt. Fått god hjelp både via mail og telefon til saksbehandler, på hvordan dokumentasjon sendes inn. Og hva forskningen dekker. Jeg er veldig fornøyd med Fremtind! Anbefales fra min side 😉
Ubrukelige, ikke bra at dette selskapet skal få lov å disponere medlemmenes innbetalte kontigenter
Hadde en sak som ble løst ila 1 døgn. Meget fornøyd
Hyggelige imøtekommende behandler. Ingen Skeptiske spørsmål.
Har hatt to uhellsaker med Fremtind, og begge har blitt behandlet raskt, og skadeoppgjør har vært på konto bare i løpet av noen dager slik at det har gått raskt å erstatte det som har blitt ødelagt. Prisen er ikke noe å si på heller!
Knust skjerm på mobil ble reparert på kun få dager uten noen form for diskusjon.
Forsikring som fungerer slik jeg forventer. Når det skjer uhell eller uforutsette ting er fet godt å slippe å krangle med forsikringsselskapet
Det var enkelt å melde skaden. Jeg fikk svar på saksbehandlingen etter noen dager og oppgjøret var raskt på konto.