Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Som sagt, har du båt over 10 år, så dekker Fremtind ingen ting. Hadde ett uhell der jeg fikk skade på hekk agregat av typen Stern Powr. Her ble jeg svært dårlig behandlet. Fikk vann i oljen på gearet. Selskapet dekker ikke skade på motor som er over 10 år, fikk jeg opplyst. Nei, er svært skuffet på Fremtind angående dette.
Etter tordenvær ble min Tv ødelagt. Etter å ha meldt inn skaden, fikk jeg tilbakemelding om null i erstatning. Selskapet trekker 70 prosent!! av verdien på innbo eldre enn ti år.
Ble nok første og siste gang jeg melder skade her. Saken ble raskt behandlet, men tror ikke det ble sett på dokumentasjonen som ble lagt med i det hele tatt.
Hyggelige og hjelpsomme folk , samt rask behandling av saken.
Sånn passe. Hadde ikke brukt dere, men måtte her siden det går igjennom fagforeningen
Fikk skade etter lynnedslag , elendig saksbehandling, har / hadde innbo pluss👎
Da vi var på reise, ødela min kone sine briller ved et uhell på toget. Det første kunde behandler sa skremte meg. Hun sa til min kone at hun hadde ikke reise forsikring men mannen har. At hun må benytte innbo forsikring. Så ringte jeg og snakket med annen saksbehandler som sa at det må være misforståelse.
Skal du ha en god forsikring med raskt oppgjør eller avklaring! Dette er valget
Raske tilbakemeldinger. Ingen vanskelige kundeforhold . Liker måten vi melder skaden på her på skademeldings skjema
Fremtind har en tendens til å skru opp prisen betraktelig etter få år som skadefri kund
Ingenting å utsette på Fremtind. De var kjappe med å få på plass takstmann og opplegg med verksted var åpent og bra.
Vil ikke anbefale noen til å ta denne forsikringen.
Som totalkunde i Sparebank 1 har jeg vært veldig fornøyd med forsikringene i Fremtind tidligere, men innboforsikringen blir jeg nok å bytte.. Første forsøk på oppgjør var gjort relativt raskt, det skal dere ha, men når alternativene til original vare spriker såpass at det skilles mange tusen kroner, må det klages på. Da tok det en uke før jeg hørte noe, og måtte i mellomtiden kjøpe ny vare, da de tilhørte hjemmekontor. Når da oppgjøret kommer til slutt, blir man i tillegg straffet for å ikke bruke deres egen netthandel for å kjøpe ny vare.. Skjønner dere driver en business her, men å bli utsatt for "sparetiltak" i en forsikringssak (min første sådan) føles ikke spesielt bra..
Alt skjedde ganske raskt. Med både takstmann og håndverkere. Grei folk å snakke med på tlf, (når du kom gjennom) . Veldig fornøyd med Fremtind.
God og respektfull behandling. Gode på forklaring. Rask tilbakemelding og oppgjør. Har aldri hatt problemer av noen slag.
Jeg har ikke så mye å si, har bare vært i kontakt med dere med denne ene saken ennå. Men han som kom her var flink, høflig og service innstilt, så jeg er fornøyd!