Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Guttungen knuste den nesten nye mobilen sin ved et uhell. Fikk helt ny telefon på forsikringen med en rimelig egenandel. En meget ryddig og grei prosess.
bruker for lang tid på behandling.3+ uker. i tilegg til mangelful info. om andre betalingsmuligheter.
Til tider meget treg saksbehandling, svar på henvendelser smør dem med minst 1-4 ukers tolmod pr svar. Litt i overkant dyrt, men gjenstår å se hvor lang tid de bruker på eventuell utbetaling nå. Generelt helt ok. Obs!! Veldig bra husforsikring i følge vår advokat, i vår huskjøp sak..
Veldig greit. Folkene som jobber der er veldig blid og grei og prate med.
Tittelen over holder! Er bare veldig fornøyd med oppføling og den raske saksbehandlingen!
Klar og tydelig saksbehandler, men jeg er ikke fornøyd med resultatet basert på andre sitt skadeoppgjør i samme selskap.
Veldig bra saksbehandling, rask og effektivt effektuert!
De krever og krever forsikringspremie, men når man krever noe tilbake, nei da er det trekk for at et nyttekjøretøy har gått for langt, Vi finner ingen bil på nett som har gått så langt. enda de vet det hvert halvår at km stand blir høyere og høyere , men forsikringen koster det samme om bilen er ny eller gått xxxxxx km.
Lett å få bistand og hjelp ved behov. Løsninger kom veldig fort.
Rask tilbakemeldinger og forklaring på hva jeg måtte gjøre. Saken ble løst iløpet av kort tid på en tilfredsstillende måte.
Enkelt og greit oppgjør, intuitivt system for å melde selv, rask oppfølging, MEN: sene svar på e-post (selv om det var fellesferie)
Ved sykdom på slutten av reise måtte ledsager utsette sin egen hjemreise for å bistå meg. Ledsager fikk ikke dekket ekstrautgifter til mat og overnatting. Jeg fikk ikke dekket merutgifter til mat. Forståelse for at det blir ekstra kostbart å måtte spise på hotell.
Meget dårlig, Hører ikke noen ting fra dere .Derfor får dere dårlig omtale av meg. Ha en god dag mvh Harald
Enkelt og raskt behandlet , god info på nett sider.
I utgangspunktet ble feile opplysninger gitt for dekning på skaden. At aldersfradrag til slutt ble lagt til grunn for oppgjøret med hele 60 % gjorde at jeg ble svært skuffet over skadeoppgjøret. Når bekreftelsen på dekning ble mottatt, skulle selvsagt forbehold om dette være opplyst.
Alt gikk av seg selv etter at skaden ble meldt. Bilen måtte parkeres på verksted,, og Avis leiebil henta meg slik at jeg fikk henta bil hos dem. Det ble inga styr på meg, noe jeg forventa på forhånd, da jeg fikk beskjed om skaden. På grunn av ferieavvikling ble verkstedpeeioden rundt tre uker, men med samme leiebil hele perioden var det null stress.