Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Oppleves som imøtekommende og serviceinnstilt. Lite byråkratisk. Enkel og effektiv behandling. Har hver gang blitt forbauset over både effektivitet og imøtekommenhet.
De svarer raskt på alle henvendelser og er tydelig i sin kommunikasjon. Jeg har fått utrolig raskt oppgjør når jeg har hatt krav på det. Ved sist hendelse tok det 20 minutter fra jeg meldte feil til saken var behandlet.
Skade registrert på nett, enkelt. Og oppgjør kom raskt.
Konkuransedyktige priser, ordnet alle formalia da jeg samlet alle mine forsikringer i selskapet, lett å navigere i nettsidene ved melding av skade, godt verskted som samarbeidspartner ved min bilskade. Hyggelige kundebehandlere.
Selv om jeg foretrekker å snakke med en saksbehandler, gikk det greit å fylle ut skjema via nettsiden. Saken ble behandlet raskt. Var fornøyd med muligheten til å ha leiebil mens bilen min var på verksted.
Anbefaler Fremtind til andre. Deler mine erfaringer med kollega og venner
byttet til dem i fjor da de tilbød 90 dagers dekning til kr 2699,meget bra. skulle fornye dem,men da var prisen over 7200. så er tilbake hos frende igjen. Per Arne
Vilkår og behandlingstid var mindre komplekse og enklere da selskapet var Sparebank1 Forsikring. Servicen har blitt dårligere. Kundebehandlerene har blitt frekkere. Det var mye hyggeligere å være kunde før det ble Fremtind!
Alle henvendelser til selskapet har kunn hvert posetive og behjelpelige. 👍😀
Stort sett alltid fått god hjelp når jeg har hatt behov. Ingenting å utsette på selskapet.
Er svært fornøyd med oppgjør de gangene vi har måttet bruke forsikring.
Meldte inn skade og etter noen timer var pengene sendt.
Tungvint, mye fram og tilbake for å få oversikt og kostnadsoversikt. Skulle helst bruke samme firma som taksert skaden til å gjøre jobben. Måtte krangle om prisen og ble trukket to gang egenandel, som vi også måtte påpeke og ble først nektet at var feil.
Jeg tok kontakt med selskapet og beskrev skaden og meget raskt kom en takstmann som var svært godt opplyst om de gjeldende værforhold som var nå i vinter. Takstmannen og Sørlandsbrygga ordnet opp på en utmerket måte. Nå er alt i orden.
Fylte ut skadeskjema og like etter var erstatningen på vei!
Dere må ta kontakt tidligere. Dere sa det skulle ta 4 timer før tilbakemelding. Mvh Torfinn