Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang saksbehandlingstid. Fremtind velger å ikke gi erstatning. De vektlegger selvsagt egne hensyn tyngst. Ingen overraskelse det.
Har hatt innboforsikring i DNB i mange år, nå har jeg flyttet dette over til min fagforening som hadde det via Sparebank 1. Dette ble tydeligvis for mye for Fremtind å løse opp i og de sender meg gang på gang faktura og inkassovarsel for noe jeg har sagt opp minst 3 ganger. STYR UNNA!
Rask og god kundebehandling. Hyggelig konsulent med gode kunnskaper.
Har hatt 1 sak og den ble løst superkjapt og uten noe tull eller mas.
Litt lang tid før tilbakemelding på Mail. Pengene kom raskt inn på konto.
Innbo: rask og enkel behandling av saken. 5 stjerner.
Ansvarsfraskrivelse til tross for naturskaderapport. Saken er fryktelig enkel, men alt for vanskelig likevel for Fremtind - som påfører kunde en stor belastning.
Jeg er veldig fornøyd med Fremtind forsikring, veldig god service og veldig god hjelp. Anbefales.
Har hatt en sak som egentlig gikk over av seg sjøl før det ble alvor. Lite å gjøre for selskapet, men jeg fikk gode råd den vesle stunda det varte.
Har dessverre hatt noen saker med skader og avbestillinger som Fremtind forsikring har måttet behandle. Alltid god kommunikasjon og hyggelige kontakter. Anbefaler Fremtind forsikring til mine venner. Takk for god bistand🎂👍
Hyggelig kontakt og er glad for oppgjøret. Alt ble gjort for at det skulle være et riktig oppgjør.
Bra informasjon anng mitt oppgjør ved reiseforsikring.
Dårlig behandlet sak, fikk kun en brøkdel av det jeg hadde betalt for leie av leilighet i København men ikke fikk brukt den pga korona'n. Dette var en 80 års gave til min mor, og jeg betalte hele summen med mitt kredittkort, da burde vel jeg fått tilbake den summen på mitt kort, men neida fikk tilbake bare noe.
Utfyllingsskjemaet er forståelig. God tilbakemelding og raskt oppgjør.
Så langt veldig fornøyd. Er også så heldig at jeg ikke har hatt behov for å bruke våre forsikringer ofte.
Dårlig kundebehandling, veiledning og tilbakemeldinger. Har måtte følge opp flere ganger, fått instrukser som så er endret flere ganger underveis. Saken er behandlet uprofesjonelt og med bevisst misforståelser/endringer av informasjon og for å få ned summen som skal dekkes. Det går rett og slett ikke an å holde på slik når man skal være en profesjonell aktør i markedet. Saken vil bli meldt inn til Forbrukerrådet.