Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjapt og greit, ikke noe nøling når saken var i henhold til forsikringsavtale.
Fikk raskt hjelp og oppgjør. Det kan ikke bli bedre. Ikke rart at tilfredshet er topp år etter år. Fortsett slik.
Yter service fra ende til annen. Kan ikke finne noe å sette fingrene på. Veldig fornøyd.
Vennlige og gode forlklaringer på forsikringene dine.
Etter å ha brukt flere dager på en annen nettside, annen type bedrift altså, så var dette befriende raskt og enkelt.
Hyggelig folk og bra service 😀. God mottagelse, og grei forklaring på det som skulle gjøres. 🙂
Skadeoppgjør var helt ok fornøyd med oppgjøret. Kommer nok kanskje til å være kunde.
Dårlig behandling ved tidligere skadeoppgjør reise. Når vilkår ikke blir fulgt når dere har det svart på hvitt. Feil person på feil plass jeg var borti. Være mer høflig og imøtekommende er en selvfølge.
Da jeg fikk en steinsprut i frontruten på bilen, som utviklet seg til en sprekk, ringte jeg inn og fikk jeg beskjed om å kjøre til et glassverksted, hvor ruten ble byttet, en uke etterpå fikk jeg regning for ruta og bytte selv om jeg hadde fylt ut skadeskjema og har full kasko, så ringte jeg inn på nytt, der jeg traff en arrogant kundebehandler som fortalte meg at frontruten ikke dekkes av forsikringa. Etter det jeg vet er det glass forsikring i kasko, men ikke her! Så her blir det bare å bytte forsikringsselskap!!!
Husk ikke bremse for fotgjenger, da du må dele skyld med vedkommende som holder for liten avstand, og kjører inn bilen din bakfra.
Veldig fornøyd med Fremtind. De gangene jeg har hatt bruk for de har de vært veldig imøtekommende.
Rask svar ved henvendelse, god behandling og hjelp ved skade.
Dårlig dekning på den beste båtforsikringen. Lang behandlingstid og måtte purre på avklaring i saken.
Som nevnt, rask, forståelsesfull og profesjonell saksbehandling!
Alt i håndtering var ok, men det tok lang tid med utbedring av skaden.
Hyggelig saksbehandler og veldig rask behandlingstid