Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kanskje skyldes det Corona, men DNB Forsikring er mange hakk bedre enn slik Fremtid Forsikring fremstår nå.
Treg saksgang. Sak sendt inn i slutten av april, fortsatt ikke fått avklaring.
Dårligste forsikringselskapet jeg har vært borti. Tar evigheter og få svar på skadesak. Styr unna.
Dårlig service og ingen hjelp å få. Fikk ingen erstatning på innboforsikringen.
Jeg kom med en forespørsel om jeg kunne få dekket beløpet jeg hadde betalt inn. Måtte avbestille sommerhuset jeg hadde bestilt pga Coronaen. Dagen etter kom melding om at beløpet ble utbetalt innen noen dager og dagen etter var pengene på konto. Helt suverent.
Rask overføring av penger på konto. For å "kikke" på noe, tok det litt tid å bli oppringt igjen.
Kan anbefales, veldig god hjelp de gangene jeg har hatt behov. Rask og god service, sakene har vært behandlet veldig tilfredsstillende. Kanskje ikke billigst, men best når du trenger de.
Lett å melde skade. Rask utbetaling. God informasjon.
Innmelding av knust mobilskjerm gikk fort å registrere. Fikk tilbakemelding med en gang og pengene var på konto i løpet av et par dager. Kjempefornøyd med rask behandlingstid.
Hele prosessen fra melding om skade frem til utbedret skade gikk raskt, effektivt og helt uten noen form for problemer. Sitter igjen med en følelse av og bli godt ivaretatt :)
Bare positive erfaringer her også. Hyggelige folk som hjalp på en veldig god måte.
Fremtind brukte over tre måneder på å behandle en enkel flyreise-avbestilling. Jeg skjønner at pandemien satte dem i en utfordrende situasjon, men SÅ lang tid bør det likevel ikke ta. Jeg fikk heller ikke svar på epost eller kundebehandlers telefonnummer.
Mister ikke din plass i køen(nr 80+), men ringer aldri tilbake. Kunde i mange år, men får ikke kontakt når det er behov.
Meget profesjonell behandling av innmeldt skade. Rask og hyggelig håndtering.
Etter at forsikringsselskapet har sjekket min journal hos fastlege har jeg fått økning i pris på forsikring pga allergisk rinitt og forklaring på at dersom det skjer noe med hode mitt, jeg kommer ikke til å få noe utbetaling. Så hva er poenget med forsikring da. En ting til, i disse koronatider avlyser bedriften min utleie av leiligheten i Spania pga korona i sommer og da avlyser jeg flybilletter og ekstra opphold. Regjering sier at Spania er nå grønn, men at de fortsatt fraråder utenlandske reiser hvis de ikke er strengt nødvendige. Jeg opplever at dette tolkes i favør til forsikringsselskapet og ikke kunde til å ikke refundere pengene og da blir tap i 21000kr på meg selv om jeg har bestilt reise i januar 2020 før korona. I tillegg er jeg nå syk, mulig korona og skulle reist om 10dager. Jeg er veldig skuffet og føler at jeg bortkaster penger (4000kr i mnd) på ubrukelig forsikring.