Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er godt fornøyd med behandlingen av saken.I disse tider må man regne med at ting tar litt tid
Meget fornøyd da jeg ble forklart hvordan det foregikk. Raskt oppgjør.
Jeg søkte om å få igjen for kansellert flybillett til Tyrkia pga. CORONA. Fikk igjen beløpet bortsett fra flyskatten. Greit oppgjør, men det tok 3 måneder før jeg fikk pengene til min konto.
Hyggelige og ryddige saksbehandlere. Raskt oppgjør.
Utrolig bra behandling av saken , får ikke fullrost dere
Saksbehandler ga meg god info hva jeg trengte av dokumentasjon både vitner ,bilder, detaljer osv som hjalp saken min. Har tatt lang tid, men den som venter på noe godt.....
Kjapp og presis behandling.Saken ble avgjort og Fremtind fremsto i mine øyne som et godt selskap.
Bra og godt behandling av skadetsaken min. Jeg kan gjerne anbefal dere til andre også når det gjelder forsikring😊
Rask og god behandling, uten mye om og men. Det er et minus. Jeg hadde bestilt en reise fra Bardufoss og til Lublijana (Slovenia) i mars dette år. Denne reisen måtte jeg kanselere (avbestille) på grunn av Korona. Denne reisen hadde jeg betalt i god tid før reisen. Det ser ut til at jeg ikke får dekket en eneste krone. I denne forbindelse lurer jeg på hvorfor ikke reiseforsikringen dekker ett slikt uhell. Den Norske regjering anbefalte oss å ikke reise til et slikt land som ligger helt inn til Nord Italia. Hadde vi reist har vårt besøk i Slovenia endt i karantane der nede. Vi skulle tross alt oppleve VM i skiflygning i Planica. Dette spørsmålet henger fortsatt i luften. Har fortsatt et håp om å få pengene tilbake.
anbefaler ikke enkel bil sak tok over 3 måneder.... null kontakt, måte ringe selv flere ganger. til slutt fikk svar at saken avsluttes og jeg kan klage videre... anbefaler ikke!!
Alt gikk fort og greit fra vi meldte skaden til den var behandlet og bilen reparert.
Bra selskap.Har liten erfaring med skadesaker ,og det føltes veldig bra at jeg fikk så god hjelp fra selskapet .Dessuten fikk jeg jo hjelp veldig fort.Føler at alt ble gjort på en god og ryddig måte.Veldig bra .
Meldte skade enkelt og greit via nettet rask behandlingstid å pengene kom på konto veldig raskt
Jeg bestilte reiseforsikring i januar som forfalt i april. Var i Thailand i februar. Kom hjem i begynnelsen av mars samtidig med Koronaen. Brått ble reiselivet satt på hold. Jeg fikk snakke med en super-hyggelig saksbehandler som hjalp meg å si opp forsikringen. Der sparte jeg mange penger. Jeg vil velge Reiseforsikring i Fremtind igjen. Jeg har fortsatt de andre forsikringene mine hos Fremtind. De har meget flinke saksbehandlere.
Enkelt og greit å prate og få rettighetene du har krav på.
Fikk bekreftelse på mottatt skade med en gang. Oppgjøret tok altfor lang tid, men det var korona sin skyld.